Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

~ * ΨΥΧΗ ΜΟΥ.....* ~









Αρχισε να ψιχαλίζει
τί παράξενος καιρός
κι έχω να με βασανίζει
στεναχώρια και θυμός
Στο παράθυρο κυλάνε
οι σταγόνες της βροχής
κάνει ψύχρα και φοβάμαι
πως κι απόψε δεν θα΄ρθείς...............

Ελα ψυχή μου που έχω μέρες να σε δώ
κι έχω αρρωστήσει
δεν ξέρω απόψε στην καρδιά μου τί να πώ
αν με ρωτήσει
Ελα ψυχή μου που έχω μέρες να σε δώ
κι έχω πεθάνει
η μοναξιά μου απόψε το΄βαλε σκοπό
να με τρελάνει............

Αρχισε να σιγοβρέχει
μολυβένιος ο ουρανός
τόσο βάρος δεν τ΄αντέχει
η καρδιά μου δυστυχώς
Στο παράθυρο κυλάνε
οι σταγόνες της βροχής
κάνει ψύχρα και φοβάμαι
πως κι απόψε δεν θα΄ρθείς..............

Ελα ψυχή μου που έχω μέρες να σε δώ
κι έχω αρρωστήσει
δεν ξέρω απόψε στην καρδιά μου τί να πώ
αν με ρωτήσει
Ελα ψυχή μου που έχω μέρες να σε δώ
κι έχω πεθάνει
η μοναξιά μου απόψε το΄βαλε σκοπό
να με τρελάνει ..............





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου