Παρασκευή 28 Ιανουαρίου 2011

~ * ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ....* ~














Θα μπορούσα να σου δείξω
 άπειρα πράγματα,
μα έμαθα να περιμένω........



Θα μπορούσα να σου πω
χιλιάδες λέξεις,
μα έμαθα να σωπαίνω...............



Θα μπορούσα να σου δείξω
πως είναι ο πόνος,
μα έμαθα να τον κρύβω..............



Θα μπορούσα να σου δείξω
πως είναι το δάκρυ,
μα πάντα βρέχει όταν δακρύζω..............







Angel wings cloud Pictures, Images and Photos







Θα μπορούσα να σου δείξω
πως είναι το χάδι,
μα μου έδεσαν τα χέρια.........




Θα μπορούσα να σου δείξω
πως είναι η αγάπη,
μα έμαθα μόνο να την τραγουδάω..............




Θα μπορούσα να σου δείξω
πως είναι ο ήλιος,
μα έμαθα να χαμογελάω............




Θα μπορούσα να σου δείξω
τα αστέρια,
μα έμαθα μόνο την καρδιά
να δίνω με τα δυό μου χέρια...............










Εσύ απλά δείξε μου πως
όλα αυτά που δεν ξέρω,
λέξεις θα γίνουν στο στόμα μου
για να σου τις προσφέρω...............




~ * ΜΥΡΣΙΝΗ * ~




2 σχόλια:

  1. Θα μπορούσα να σου δείξω
    πως είναι ο πόνος,
    μα έμαθα να τον κρύβω..............

    Καλή Εβδομάδα.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ~ * Θα μπορούσα να σου δείξω
    πως είναι το δάκρυ,
    μα πάντα βρέχει όταν δακρύζω..............


    Θα μπορούσα να σου δείξω
    τα αστέρια,
    μα έμαθα μόνο την καρδιά
    να δίνω με τα δυό μου χέρια...............* ~


    KAΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑΛΙΑ ΜΟΥ......
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή