Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

* Αεικινητος Παραδεισος *








Γίνε αγέρας , γίνε δροσιά ,
 γίνε ανάσα μου ,
 πέτα ψηλά .....
 Γίνε ο Ηλιος , γίνε το φώς , 
γίνε πνοή μου , 
γίνε Αέτος ..... 
Γίνε το δάκρυ μου , γίνε ουρανός , 
γίνε το κύμα 
που σκάει εμπρός..... 
Γίνε τ ' αστέρι που είναι ψηλά , 
στα χέρια μου έρχετε 
κοίτα ξανά........ 
ΓΙΝΕ το χρώμα το γαλανό ,
 του ουρανίου θόλου 
το φυλαχτό....... 
Γίνε καρδιά , γίνε ρυθμός ,
 γίνε ο ήχος
 μοναδικός...... 
ΓΙΝΕ στιγμή , γίνε ροή , 
γίνε το σύννεφο
 που φέρνει βροχή....... 
Γίνε η θάλασσα , γίνε η άμμο ,
 κοχύλι γίνε , 
το πιο μεγάλο......
 Γίνε το χρώμα , γίνε ο αχός , 
μες την καρδιά
 ο πιο απαλός....... 
Γίνε η λάμψη που έχω στα μάτια , 
 γίνε το γέλιο μου
 στα μονοπάτια........ 
Γίνε η στιγμή μου , είμαι η στιγμή σου ,
 είσαι αιώνας ,
 είμαι μαζί σου........ 
Γίνε το όνειρο , γίνε το γράμμα ,
 γίνε η λέξη 
που πάει αντάμα ......
 Γίνε ο δρόμος , ο πιο φωτεινός ,
 γίνε το πέρασμα ,
 στον ουρανό......
 Γίνε η αχτίδα , γίνε η γραμμή ,
 που ενώνει τα πάντα
 αυτή τη στιγμή ....... 
Εισαι εκείνος , ποτάμι ζεστό ,
 είναι του Ηλιου , 
το παιχνίδι αυτό......
 Γίνε η ώρα , γίνε λεπτό ,
 στου χρόνου 
το χέρι ο γυρισμός....... 
 Γίνε εκείνος που στο 'να του χέρι ,
 τον κόσμο ολάκερο
 μου 'πε θα φέρει....... 
Βγες απ 'το κάποτε , έλα εδώ ,
 τ ' αστέρι γίνε
 το πιο λαμπερό.......
 Τα μάτια μου φώτησε τώρα ξανά ,
 του γυρισμού τη ρωτά 
δείχνει η καρδιά........ 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου