Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

~ * ΟΤΙ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΡΧΕΤΕ...... * ~








Μα δε μπορεί ......μου έλεγες,
όχι......κι έχεις δίκιο,
κι εσύ το ξέρεις τώρα.....


Απ 'τις ματιές , τους ψίθυρους,
το έχεις καταλάβει,
κι απ ' τις στιγμές που έχεις δεί,
κι αυτές που έχεις πιάσει........


Στο δρόμο του μονοπατιού,
που εσύ μου είχες μάθει,
η καρδιά σου εθυμήθηκε,
κι έγινε κομμάτια........


Τα όνειρα , το άγγιγμα,
κι ο ψίθυρος τα βράδια,
σου δείξανε ψυχούλα μου,
τα πρώτα τα σημάδια............


Ναι......μα κοντεύει η στιγμή,
κι όλα σωστά είναι τώρα,
κι ο τόπος κι ο χρόνος μας εδώ.....




Μα δεν ξέρω καρδιά μου εσύ,
αν είσαι έτοιμος ή ακόμα,
δεν ξέρω αν θα κρατήσης.....


Γι ' αυτό και γώ παρακαλώ,
μη τύχει και λυγίσεις.........


Βάστα σου λέω,
βάστα γερά,
για σένα ήρθα εδώ τώρα,
εσένα , εγώ ζητούσα.....


Ότι στο χρόνο έρχετε,
εκεί πάντα γυρνάει,
 κι αυτό που θα ' ρθει αύριο,
εκεί πάλι θα πάει........


Θα αφήσει μόνο τις πληγές,
μα.....έτσι γίνονταν πάντα..........


Κοίτα το αγέρι που φυσά,
τι δρόμο θε να πάρει,
τον ψίθυρο ακολούθησε,
σε μένα θα σε βγάλει...............











1 σχόλιο: