Σάββατο 18 Δεκεμβρίου 2010

~ * ΡΕΜΠΟΥΤΣΙΚΑ, ΑΡΒΑΝΙΤΑΚΗ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ *~










Με την πλάτη πέφτει τ' ουρανού η φωτιά,
μες στ' αλάτι παλάτι θερινό η αμμουδιά
Πες μου κάτι, κάτι αλλοτινό πολύ
ποιον πελάτη που δίνει στο juke - box εντολή

Έλα ασήμωσε και χόρεψε
ποιος χειμώνας τ' απαγόρεψε
δες η ανάσα μου συνόρεψε
μ' ότι αξίζει στη ζωή.

Έλα ασήμωσε κι' αγκάλιασε
ότι μέσα μου κρυστάλλιασε
πέντε νύχτες μόνο αγάλλιασε
κι' από τότε δεν μπορεί.

Με την πλάτη πέφτει τ' ουρανού το φως
Σ' άλλα κράτη θ' ανοίξει ο μουσαμάς ο γαλανός
Πες μου κάτι, απ' αλλοτινή ζωή
παρά κάτι τον μέσα μου τον κόσμο εννοεί

Έλα ασήμωσε και χόρεψε
ποιος χειμώνας τ' απαγόρεψε
δες η ανάσα μου συνόρεψε
μ' ότι αξίζει στη ζωή.
Έλα ασήμωσε κι' αγκάλιασε
ότι μέσα μου κρυστάλλιασε
πέντε νύχτες μόνο αγάλλιασε
κι' από τότε δεν μπορεί.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου