Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

~ * ΜΕΙΝΕ ..... ΜΗΝ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙΣ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ......* ~









Πολλές φορές αναρωτήθηκα, αργούσα να δώ και να καταλάβω….. έβλεπα το χρόνο και τις εξελίξεις της δικής μου ζωής και των γύρω μου να περνάνε  μπροστά μου σαν να μην είμαι εγώ…. σαν να μην συμβαίνουν όλα εκείνα σε μένα, μα σε κάποιον άλλο που ζούσε παράλληλα με μένα…… ή μέσα από εμένα….
Είχα σταματήσει να ζώ και να ονειρεύομαι το τώρα…. το μετά …..το αύριο….. μπλεγμένη μέσα σε έναν κυκεώνα πραγμάτων και εξελίξεων ….δεν ξέρω κάν πως κατάφερα να βγώ από εκεί μέσα και να βγάλω και τα παιδιά……. βγήκαμε όμως …..και βγήκαμε όλοι καλά, χωρίς τραύματα ή απώλειες …… ο καθένας τραβά το δικό του Γολγοθά και τον αντιμετωπίζει με τον δικό του ξεχωριστό τρόπο…… μοναδικό για τον κάθε ένα…. Αλλά για όλους οδηγεί σε δύο μονοπάτια στο χέρι μας είναι πιο θα ακολουθήσουμε …….ή θα κλαιγόμαστε και θα μιζεριάζουμε για μια ζωή ή θα πατήσουμε στα πόδια μας και θα προχωρήσουμε….. δεν υπάρχουν άλλες επιλογές …..
Δεν παραπονιέμαι …. είχα αυτό που μου άξιζε …..ακριβώς αυτό που μου άξιζε ….γιατί ?....γιατί ακριβώς δεν έκανα Τ Ι Π Ο Τ Α για να βγώ από αυτή την κατάσταση και να αλλάξω τα πράγματα….. ως τώρα….
Η γή αλλάζει …..ανεβαίνει….. δεν θα την αφήσουν τόσο εύκολα να ανέβει….. όχι πριν πάρουν από εκείνη ότι πιο πολύτιμο έχει…. Ο θεριστής είναι ήδη εδώ… από τη μια μεριά θερίζει και από την άλλη κρατάει το γυλιό και μαζεύει ψυχές….. μην το κάνετε αυτό…. Μη παραδίδετε την ψυχή σας αμαχητί στα χέρια κανενός …..όποιος κι αν είναι αυτός ….δεν είναι εύκολο και το ξέρω ….δεν είναι καθόλου εύκολο……
Μην τους παραχωρείτε το πολυτιμότερο πετράδι που υπάρχει και φωτίζει μέσα σας…..την ψυχή σας ….αυτό θέλουν ….είναι δύσκολο το να παλέψεις κάτω υπό αυτές τις συνθήκες …..ναι είναι …..αξίζει όμως …….σταμάτα να τους δίνεις έτσι το αίμα σου …… ούτε μια σταγόνα πια ……μείνε ….μείνε εδώ και αγωνίσου για αυτούς που θα άφηνες πίσω …….αγωνίσου για τα παιδιά σου …..αυτά είναι ο στόχος ……..ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΤΑ ……
.........τους το οφείλεις……
.......Μην τα προδώσεις......  


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου