Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

~ * ΜΑΝΑ ΟΝΕΙΡΟΘΑΛΑΣΣΑ * ~





fantasy Pictures, Images and Photos





Μάνα ονειροθάλασσα,
στου κόσμου μες τα βάθη,
και στης σιωπής μου το βυθό,
προσμένω σε να μάθει………..

Το χέρι μου σου άπλωσα,
τα’ αστέρια να σου δώσω,
μα πίσω το ετράβηξα,
μήπως και σε προδώσω………..







Μάνα ονειροθάλασσα,
πίσω μην τον ‘ναι πάρεις,
κι όσοι του έκαναν κακό,
κριτή τους να με βάλεις……….





All Photo Collections of M Taulu.. Pictures, Images and Photos





Παράκληση όμως θερμή,
εγώ ζητάω τώρα,
τους ρόλους έλα άλλαξε,
δικαιοσύνη δώσε............



Κι όταν η ώρα εκείνη ‘ρθεί,
εγώ δεν θέλω να’ μαι εκεί,
για να μην λυπηθεί η ψυχή,
και άφεση τους δώσει………….









Μα εσύ καρδιά μου μείνε εδώ,
και μόνη μη μ’αφήσεις,
αιώνες σε περίμενα,
πίσω για να γυρίσεις……….











Μάτια μου……..


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου