Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

~ * Γιατί συνεχίζω???.........* ~










 Aυτές τις μέρες στη δουλειά ( για όσο ακόμη υπάρχει........) με ρωτούσαν τα παιδιά εκεί.....
Γιατί το κάνεις αυτό???...γιατί συνεχίζεις??...Σε τι θα σου χρησιμεύσει πια το όποιο δίπλωμα ή το πτυχίο εάν κι εφόσον??...Που θα βρείς τι???...Θα το κάνεις τι?....Ποιός ο λόγος να περνάς μέσα απο όλο αυτό???.....
Η αλήθεια ....τους κοίταγα και αναρωτιόμουν.....γιατί το κάνω??....Εδώ το σύμπαν ολόκληρο καταρρέει δίπλα μου κι εγώ παλεύω να τελειώσω...
Ύστερα σκέφτηκα.....η ζωή δεν σου δίνει ποτέ δεύτερη ευκαιρία ...πάντα η κάθε στιγμή της είναι μοναδική και ανεπανάληπτη.....κι αν στη δώσει...( πράγμα σπάνιο....) δεν θα είναι η ίδια.....πόσο μάλλον τώρα που σου επιτρέπει να ξανακάνεις το ίδιο.....
Γύρισα και τους κοίταξα......και να κάνω τι???......τι???....τι???......Να κάτσω μέσα στο σπίτι κλεισμένη και να περιμένω το αναπόφευκτο όταν ...εάν κι όποτε έρθει???.....
Όχι.....άν είναι φίλε μου να πεθάνω.....θέλω να πεθάνω όρθια....θέλω να στέκομαι να τον κοιτώ στα μάτια και να λέω εδώ είμαι.......Θέλω τα παιδιά μου να δούν ότι η μαμά τους.....ακόμη και στο τέλος ή ώς τη τελευταία στιγμή είναι όρθια......Θέλω να με θυμούνται όρθια άν κάποτε......
Και θέλω κι εκείνα να μάθουν να αντιμετωπίζουν τις δυσκολίες όρθια.......

Γιατί συνεχίζω???.........
Γιατί κανείς δεν θα μου στερήσει το δικαίωμα να ονειρεύομαι και να πεθαίνω όπως εγώ θέλω.........


 Mην κοιμάσαι είναι επικύνδινο...
Μην ξυπνάς...θα μετανοιώσεις....
Τάσος Λειβαδειτης




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου