Τρίτη, 18 Οκτωβρίου 2011

~ * Τα παλαιότερα "Studio Art" Βρέθηκαν? Στοιχεία πρώιμης Χημείας * ~





Κοχύλια Abalone χρησιμοποιείται για την σύνθεση χρώματος που βρέθηκαν σε σπήλαιο της Νοτίου Αφρικής, νέα μελέτη λέει.




Προϊστορική εικόνα στούντιο τέχνης: Ένα κέλυφος αυτιού της θάλασσας με μια ώχρα-καλύπτονται μυλόπετρας.




Ker Than



Δημοσιεύτηκε στις 13 Οκτωβρίου, 2011


Μια επίστρωση από έντονο κόκκινο σκόνη στο εσωτερικό του ένα ζευγάρι των 100.000 ετών κοχύλια αυτιού της θάλασσας είναι στοιχεία από τα γνωστά παλαιότερα εργαστήρι τέχνης, μια νέα μελέτη λέει .
Η σκόνη που βρέθηκε μέσα σε δύο κοχύλια σε σπήλαιο κοντά Blombos Ακόμα Bay, Νότια Αφρική (χάρτης) . Η ουσία είναι τα αποξηραμένα υπολείμματα μια πρωτόγονη μορφή του χρώματος γίνεται με το συνδυασμό πολύχρωμα πηλό που ονομάζεται ώχρα, θρυμματισμένα οστά φώκιας, κάρβουνο, τα τσιπ χαλαζίτες, και ένα υγρό, όπως το νερό.
"Ένας γύρος [πέτρα] που καλύπτει το άνοιγμα ενός από τα κοχύλια, και από κάτω ήταν απολύτως ανοιχτό κόκκινο», δήλωσε ο επικεφαλής της μελέτης Christopher Henshilwood, ένας αρχαιολόγος στο Πανεπιστήμιο του Μπέργκεν στη Νορβηγία και το Πανεπιστήμιο του Witwatersrand της Νοτίου Αφρικής.
Εκτός από τα κοχύλια, η ομάδα διαπίστωσε, επίσης, μυλόπετρες, hammerstones, τα ερείπια ενός μικρού pit φωτιά, και τα οστά ζώων που χρησιμοποιήθηκαν για τη μεταφορά μικρών ποσοτήτων του χρώματος.
Blombos σπήλαιο έχει κατοικηθεί μακριά και επάνω από τον άνθρωπο για τουλάχιστον 140.000 χρόνια, αλλά το χρώμα της ώχρας-στούντιο φαίνεται να έχει ενεργό περίπου 100.000 χρόνια πριν. Πριν από τη νέα ανακάλυψη, η αρχαιότερη γνωστή ώχρα λήψης εργαστήριο ήταν 60.000 χρόνια παλιά, Henshilwood είπε.
(Βλ. «Τα παλαιότερα American Art βρέθηκαν σε Mammoth των οστών." )



Studio Αποκαλύπτει Χημείας Τεχνογνωσία


Η ανακάλυψη είναι επίσης απόδειξη ότι οι πρώτοι άνθρωποι ήταν σε θέση να τον μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και είχαν τουλάχιστον μια στοιχειώδη γνώση της χημείας, σύμφωνα με τους συγγραφείς της μελέτης.
"Φαίνονταν να ξέρουν ότι η σφραγίδα των οστών είναι πολύ πλούσια σε έλαια και λίπη, το οποίο είναι ένα κρίσιμο συστατικό για την παρασκευή ενός χρώματος-όπως ουσία," Henshilwood είπε.
"Ήξεραν επίσης να προσθέσετε άνθρακα στο μείγμα για να δεσμεύσει και να σταθεροποιηθεί, και λίγο υγρό, το οποίο θα μπορούσε να έχει νερό ή θαλασσινό νερό ή ούρα."
Αν και σχετικά λίγες συστατικά χρησιμοποιήθηκαν στην αρχαία χρώματα, κάθε στοιχείο που έπρεπε να είναι ξεχωριστά προετοιμαστεί πριν από όλα θα μπορούσαν να συνδυαστούν μέσα στο κέλυφος. Για παράδειγμα, η ώχρα κομμάτια έπρεπε να συνθλίβονται και αλέθονται σε σκόνη, τα οστά έπρεπε να θερμαίνεται να απελευθερώσουν λάδια τους και στη συνέχεια συνθλίβονται, και το ξύλο έπρεπε να καεί για να δημιουργήσετε κάρβουνο.
«Το μείγμα ήταν πολύ ήπια ανάδευση, και μπορείτε να δείτε τα ίχνη της ανάδευσης [γίνεται με τα δάχτυλα] στην επιφάνεια κάτω μέρος του αυτιού της θάλασσας κέλυφος," Henshilwood είπε.
Δεν είναι σαφές ποιο είναι το χρώμα της ώχρας χρησιμοποιήθηκε αργότερα για, αλλά Henshilwood είπε ότι είναι εύκολο να φανταστεί κανείς τους πρώτους ανθρώπους που χρησιμοποιούν την ουσία για να διακοσμήσουν το σώμα τους ή τοιχώματα του σπηλαίου.
( Μάθετε περισσότερα για την αρχαία τέχνη βράχο .)




Πρόωρη καλλιτέχνες έπαιζαν με Χρώμα



Το τελικό προϊόν θα ήταν ένα φωτεινό κόκκινο χρώμα, λόγω της οξείδιο του σιδήρου στο συγκεκριμένο χρώμα της ώχρας που χρησιμοποιείται-ήταν και θα ήταν όχι πολύ παχύ ή πολύ υγρά.
Υπάρχουν ακόμη ενδείξεις ότι η πρώιμη καλλιτέχνες προσαρμοστεί επίτηδες το χρώμα των χρωστικών τους.
"Σε ένα [από τα κελύφη], υπήρχε ένα μικρό κομμάτι από μια κίτρινη ορυκτού που ονομάζεται γαιτίτης, η οποία μπορεί να έχουν προστεθεί για να αλλάξετε το χρώμα ελαφρώς," Henshilwood είπε.
Οι αρχαίοι-χρώμα μελέτη δημοσιεύεται στο τεύχος αυτής της εβδομάδας του περιοδικού Science .








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου