Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

~ * ΤΟ ΦΩΣ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ......ΡΕΜΟΣ ~ ΠΑΡΙΟΣ * ~







Το φως που πέφτει
Πάνω στον καθρέφτη
Παίρνει τη μορφή σου
Και τρελαίνομαι
Στις παραισθήσεις
Εχω ψευδαισθήσεις
Ακούω τη φωνή σου
Να λέει
έρχομαι...

Ψέματα μου λέει
Και το φως που ρέει
Απ'τα δυο μου μάτια
Είναι δάκρυα
Ψέματα μου λέει
Κι η καρδιά μου κλαίει
Σα μικρό παιδάκι
Σε μιαν άκρια

Το φως που πέφτει
Ερωτά μου ψεύτη
Γράφει σ'αγαπάω
Σα δε ντρέπεσαι
Και 'γω στη ζάλη
Εσένα ακούω πάλι
Να μου ψιθυρίζεις
ότι έρχεσαι...


Μουσική-Στίχοι: Γιάννης Πάριος






Σε ψάχνω παντού.....μ' ακοοοοούύύύς ????????.....
Να μου ψιθυρίζεις
ότι έρχεσαι...........
Απο το τότε στό εδώ μου......




2 σχόλια:

  1. ~ * Ψέματα μου λέει
    Και το φως που ρέει
    Απ'τα δυο μου μάτια
    Είναι δάκρυα.........
    Ψέματα μου λέει
    Κι η καρδιά μου κλαίει
    Σα μικρό παιδάκι
    Σε μιαν άκρια..........

    Το φως που πέφτει
    Ερωτά μου ψεύτη
    Γράφει σ'αγαπάω
    Σα δε ντρέπεσαι......
    Και 'γω στη ζάλη
    Εσένα ακούω πάλι
    Να μου ψιθυρίζεις
    ότι έρχεσαι......* ~

    ΑπάντησηΔιαγραφή