Τρίτη 12 Οκτωβρίου 2010

~ * ΘΥΜΑΜΑΙ .....ΘΥΜΑΣΑΙ......???* ~





Μια στιγμή μονάχα....
μια στιγμή ήθελα να σε δώ....
μια στιγμή να σ 'αντικρύσω .....
μια στιγμή να δω τα μάτια σου.....
Μια στιγμή να φύγει το τότε ....
μια στιγμή να δώ....
μια στιγμή να νοιώσω....
μια στιγμή να αγγίξω τ΄αστέρια ξανά.....
μια στιγμή να δώ μέσα σου...
μια στιγμή , αν με θυμάσε .....
μια στιγμή.....μια....μια....





Όλες οι στιγμές μαζί ,
περασμένες ζωές,
φωνές του χτές.....
ονειρότοποι που κάθε
βράδυ βρισκόμαστε.......
Ομίχλη σε τόπους που συναντιώμαστε ....
κι εσύ εκεί ,
να απλώνεις το χέρι και να χαμογελάς........
και θυμάμε να λές...
για πάντα μικρή .......να θυμάσε .....
και θυμάμε ......στα ονειρά μου ......
Πως.....






Τα κύματα  εγώ μπορώ,
με μιας να τα ταράξω,
και τ ‘ άστρα πουν στον ουρανό ,
να σου τα κατεβάσω.
Σε εποχές αλλοτινές,
ψιθύριζα του ανέμου
να μην ξεχάσει να σου πει,
πως είμαι εδώ καλέ μου .
Κι αν η ψυχή σου είναι βαριά,
από την τόση θλίψη,
 τον άνεμο παρακαλώ να ‘ρθει
να τη φυσήξει.





Και τη φωτιά παρακαλώ,
όλα πια να τα κάψει,
κι ως την αυγή ψυχούλα μου,
τ’ άσχημα να ‘χει θάψει.
Με το νερό να ξεπλυθείς ,
πόνους να αφήσεις πίσω,
στο χρόνο να ‘ρθεις τούτο εδώ,
ξανά θα σου ζητήσω.






Κι αν το δρόμο τώρα εσύ ,
φοβάσαι μήπως χάσεις ,
μη κάνεις πίσω , μη σκιαχτείς ,
στο πέρασμα θα φτάσεις,
και μη φοβάσαι τώρα πια,
μη δε τα καταφέρεις ,
τα δύσκολα περάσανε .....
δυνάμωσες το ξέρεις......
 κι εσύ είσαι πια εδώ.....
στο τώρα ....
στου ονείρου τον ωκεανό ....
στην άβυσσο του χρόνου.......
Έλα.........







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου