Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

~ * Μικρέ μου Άνεμε * ~








Μικρέ μου άνεμε, πικρό μου αίμα
Παίζουν στα χέρια σου μήλα σπαθιά
Τα χείλη μέσα μου δεν έχουν τέρμα
Μου 'φυγες άνοιξη, πικρή φωτιά
Άνεμε δρόμε μου θα σε φιλήσω 
Έρωτα πόνε μου θα σου το πω
Πάνω στο δέρμα μου πόνους θ αφήσω
Στη μέσα θάλασσα θ αναστηθώ
Πρωί στο κύμα σου πώς να μιλήσω
Παρά στην άμμο σου πώς να το πω
Νησί τα χέρια σου τι να φιλήσω
Κραυγή το αίμα σου και πώς να πιω
Πρωί το στήθος σου τι να κρατήσω
Μικρά τα κύματα πώς να διαβώ
Πίνουν τα χείλη σου κι αν τα φιλήσω
Βροχή τα μάτια σου και θα πνιγώ








4 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ αγαπητέ φίλε!
    Η γραφή σας όμορφο και πολύ ενδιαφέροντα βίντεο σας.
    MIL ΑΓΑΠΗ!
    ADRIANA ΜΑΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημερα Μυρσινη....Καταπληκτικο κομματι....Δεν ξερω...γιατι αλλα δεν δημοσιευτηκε το χθεσινο μου
    σχολιο...Τι κανεις με τισ ρυθμησεις σου?Μια ομορφη μερα να εχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ!...
    ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΙΣ ΕΦΤΙΑΞΑ , ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΤΣΙ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ.....ΑΑΑ...ΘΑ ΣΕ ΓΕΛΑΣΩ,ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩ....
    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή