Πέμπτη 30 Σεπτεμβρίου 2010

~ * ΟΥ ....ΜΠΛΕΞΕΙΣ !!!!.... * ~










Καλημέρα !!....
Υποτίθεται πως ήταν καλή μέρα !......Ας τα πάρουμε από την αρχή , προχτές το μεσημεράκι πήγα στον ΟΑΕΔ για να δηλώσω την παρουσία για να μπορέσω την επόμενη να πληρωθώ.... ως είθιστε..οκ, όλα καλα ως εδώ.
Χτές το πρωι πάω στην τράπεζα για να πληρωθώ και να ξεκινήσω τις δουλειές....χμ, ξέρετε μου λέει η υπάλληλος ...δεν εχουν μπεί τα χρήματα, 
μα λέω έπρεπε να είναι μέσα απο χτές....με συχωρήτε μα δεν ξέρω τι γίνετε..
Οκ , λέω και πάω στον ΟΑΕΔ.....γειά σας παιδιά λέω ...αυτό και αυτό έγινε ...γιατί ?...
ΑΑΑΑ...μου λέει ένας υπάλληλος ....επειδή ήρθες αργά , γιαυτό θα αργήσουνε να μπούν ....οκ... λέω αύριο δηλαδή....
Ναι , μου απαντάει....
Ξημερώνει το ευλογημένο αυριο , ( σήμερα δηλαδή ....), πάω πάλι πρωί για να μπορέσω να προλάβω το χρόνο ( άτιμο πράμγα ο χρόνος .....), μπαίνω στην τράπεζα, με βλέπει η κοπέλα , έλα μου λέει ....κοιτάει ....οχι , λέει ....δεν υπάρχει τίποτα μέσα....οκ, λέω και φεύγω , ....πάω στον ΟΑΕΔ, φτάνω και μιλάω με το παιδί της προηγούμενης μέρας....κοιτάει τον υπολογιστή ...μα μου λέει , έχουν μπεί απο χτές το μεσημέρι ....αποκλείεται του λέω ....στην τράπεζα ο υπολογιστής λέει πως δεν.....
Ναι , μου απαντάει ....μα ο δικός μου λέει πως έχουν μπεί.....πες του να ξανακοιτάξουν ,λέει...ξαναπάω στην τράπεζα....( βάλτε οτι το δρομολόγιο όλο αυτο το έκανα με τα πόδια......μια απόσταση κοντά δυο περίπου χιλ....αυτοκίνητο δεν έχω...και για να περιμένω λεωφορείο....άστα να πάνε ....ούτε αύριο δεν θα έφτανα....)
Με βλέπει η κοπέλα... τι έγινε μου λέει ...απο τον ΟΑΕΔ, της λέω έχουν μπεί τα χρήματα....ξανακοιτάει...οχι μου απαντάει ....δεν υπάρχουν μέσα , έλα να δείς .....και μου δείχνει τον υπολογιστή με τα στοιχεία μου ......τίποτα ....μα καλά της λέω , θα με τρελάνετε???....Ο ένας μου λέει έχουν μπεί και μου δείχνει τον υπολογιστή οτι υπάρχουν ...ο άλλος μου λέει δεν ....και μου δείχνει τον υπολογιστή και δεν υπάρχουν......τι να σου κάνω μου λέει η κοπέλα......ξαναφεύγω....πάλι πίσω στον ΟΑΕΔ.....πάω στον ίδιο τύπο...
Τι θα γίνει ρε σεις παιδιά ?....με δουλεύετε πρωί - πρωί ??...Άλλες δουλειές δηλαδή δεν έχουμε , παρά να πηγαινω ερχόμαστε απο εκεί εδώ και απο δώ εκεί???........
Μα μου λέει ...έχουν μπεί!!!!....
Οκ, λέω......και που είναι???...δεν μπορεί να χάθηκαν ...έτσι δεν είναι?....Μια άλλη κυρία εκεί η οποία όλη την ώρα παρακολουθούσε, έρχετε ....έλα μου λέει να το δούμε ...πάω ...ααα...μην ακουμπάς εκεί λέει ......την κοιτάω....έχω ήδη φορτώσει απο το πρωί ...δεν θέλω και πολύ πια.....δεν μιλάω όμως.....κοιτάει κι εκείνη τον υπολογιστή της .....ΑΑΑ....λέει ...μα τα χρήματα έχουν μπεί !!!...είναι ήδη μέσα απο χτές .....την κοιτάω.....την ξανακοιτάω.....Οκ...λέω....δώσε μου ένα χαρτί που να δείχνει πως τα χρ'ηματα είναι ήδη μέσα....με κοιτάει με ένα ύφος...γυρίζει και λέει σε μια άλλη κοπέλα δίπλα ...Κυρία τάδε....να της δώσω αυτό το χαρτί???.... Ναι ..απαντάει η άλλη γυναίκα...βγάζει το χαρτί και μου το δίνει.....
Τι είναι αυτό της λέω ??.....Αυτο που μου ζήτησες , μου απαντά....
ΑΑΑΑ...οχι λέω...το θέλω με την υπογραφή σου επάνω....
Το υπογράφει, δίνοντας το μου ...λέει...πήγαινε και στην διευθήντρια μέσα και πες της το ....οκ...λέω και πάω....
Καλημέρα , λέω , γίνετε αυτό και αυτό απο προχτές .....ναι μου απαντάει, υπάρχει πρόβλημα χρημάτων ....μα λέω πως υπάρχει πρόβλημα χρημάτων απο τη στιγμή που ήδη είναι μέσα τα χρήματα ....ε...ωραια....τι ωραία?λέω ...ωραία που φαίνοντε σε σας μα δεν υπάρχουν στην τράπεζα??......
ΑΑΑ....λέει ...υπάρχει γενικά θέμα ρευστού....
Συγνώμη ....ξαναλέω...να μου το λέγατε στην περίπτωση που δεν ήταν τα χρήματα μέσα....απο τη στιγμή που υπάρχουν σε σας αλλά δεν υπάρχουν στην τράπεζα....που είναι??...
Α!!...τα κρατάνε οι τράπεζες και τοκίζονται......( τελικά θα πρέπει να μας θεωρούν πολύ ηλίθιους έτσι???....δεν εξηγείται αλλιως.....)...
άσε που με την κρίση ετούτη γίνετε χαμός......τους κοιτάω.....έχω ήδη ξεπεράσει τα όρια μου, έχω χάσει σχεδόν όλη μου τη μέρα  και έχω και αυτούς απο το δημόσιο να με δουλεύουν και να με κάνουν μπαλάκι απο δώ και από κεί.....ανοίγω το στόμα μου να μιλήσω...με βλέπει....πήγαινε πάλι μου λέει στη τράπεζα , δείξτους το χαρτί και πες σε εκείνους αυτά που μας λές....εμείς λέει τα έχουμε βάλει , είμαστε εντάξει........
Φεύγω....έχω αρχίσει και βγάζω καπνούς......πάω στην τράπεζα.....μπαίνω μέσα....παίρνω νούμερο και κάθομαι απέναντι της, με κοιτάει η κοπέλα.......... 
Τι έγινε μου λέει?.....Πήρα το χαρτί υπογεγραμένο της απαντάω ....που λέει πως απο τον ΟΑΕΔ τα χρήματα έχουν μπεί....ξανακοιτάει τον υπολογιστή της ....δεν φαίνοντε μου λέει .....μιλάει με την άλλη ταμεία δίπλα της ....της λέει τι γίνετε και με φωνάζει να πάω να κάνουν την ενημέρωση......
ΩΩΩΩ......θαύμα....θαύμα!!!!....Τελικά, λέει μόλις εκείνη τη στιγμή είχαν μπεί!!!.....( μη ξεχάσω να πάω να ανάψω και καμιά λαμπάδα έτσι ???...........).Τις κοιτάω , τις ξανακοιτάω .....λέω με δουλεύετε???...είναι δυνατόν να κάθεστε έτσι και να δουλεύετε τον κόσμο?...
Μα μου λέει μόλις τώρα τα βάλανε.... δεν υπήρχαν χρήματα μέσα ......
Μα πως είναι δυνατόν να υπάρχου χρήματα ....ενώ ταυτόχρονα να μην υπάρχουν ....ένα πράγμα κι αυτό!!!.....λές και μιλάμε για τραγικά ποσά...δυσεύρετα......Για 500 ευρώ μιλάμε βρέ παιδιά, αν μιλάγαμε για εκατομυριάκια....οκ...να το δεχτώ.....αλλά να γίνετε αυτό και να ταλαιπωρούν τον κόσμο για τόσο??? Δηλαδή κοιτάμε να στριμώξουμε τους μικρούς και τους μεγάλους τους αφήνουμε απ'έξω???...
Δουλευόμαστε μεταξύ μας και έχουμε την απαίτηση να μας σεβαστούν οι άλλοι???....Οι οποιοιδήποτε άλλοι ???......Γιατί ???...Για ποιο λόγο να το κάνουν αυτό, όταν εμείς οι ίδιοι έχουμε δώσει αυτά τα δείγματα???....
Τελικά το ποιός φταίει και το ποιός δεν φταίει .....το αφήνω σε σας.....



Κατά τα άλλα ....είναι μια υπέροχη ημέρα !!!..δεν μπορώ να πω, αλλά και τι να πω???.........









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου