Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

~ * Μη φύγεις και μου ξεχαστείς * ~















Στον ίσκιο της δάφνης
στο φως της ελιάς
στο κύμα που σβύνει
στην ακρογιαλιά
ορκίσου για πάντα
πως θα μ'αγαπάς

Μη φύγεις και μου ξεχαστείς
σε ξένα χείλη μη σταθείς
βάλε σημάδια για να βρεις
το δρόμο της επιστροφής

Ορκίσου για πάντα
πως θα μ'αγαπάς
στην άκρη του κόσμου
ακόμα κι αν πας
στου ήλιου το χάδι
με μάτια κλειστά
σ'αγγίζω, σε νοιώθω
σε θέλω ξανά

Μη φύγεις και μου ξεχαστείς
σε ξένα χείλη μη σταθείς
βάλε σημάδια για να βρεις
το δρόμο της επιστροφής

Σε στράτα φιδίσια
με ξερολιθιά
καθώς ξεμακραίνεις
μ'αποχαιρετάς
ορκίσου για πάντα
πως θα μ'αγαπάς

Μη φύγεις και μου ξεχαστείς
σε ξένα χείλη μη σταθείς
βάλε σημάδια για να βρεις
το δρόμο της επιστροφής

Ορκίσου για πάντα
πως θα μ'αγαπάς
στη ρότα που βάζεις
κι ανοίγεις πανιά
στους χάρτες του κόσμου
θα γίνω στεριά
λιμάνι και φάρος
και άσπρη εκκλησιά

Μη φύγεις και μου ξεχαστείς
σε ξένα χείλη μη σταθείς
βάλε σημάδια για να βρεις
το δρόμο της επιστροφής


Στίχοι: Γιώργος Κορδέλλας
Μουσική: Δημήτρης Παπαδημητρίου
Πρώτη εκτέλεση: Φωτεινή Δάρρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου