Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

~ ΜΗ ΜΟΥ ΘΥΜΩΝΕΙΣ ΟΥΡΑΝΕ................* ~






fantasy flower Pictures, Images and Photos




Μη μου θυμώνεις ουρανέ,
και βαριαναστενάζεις,
όταν τα μάτια ξαναδείς,
δεν θα μου συννεφιάσεις...............

 
Μη μου θυμώνεις ουρανέ,
κι άνοιξ' την αγκαλιά σου,
να' ρθω να γύρω μέσα σου,
να απλώσω τα φτερά μου...............

 
Μη μου θυμώνεις ουρανε,
κι έλα και φιλησέ με,
και με γαλάζιο απέραντο,
έλα και τυλιξέ με................

 
Μη μου θυμώνεις ουρανέ,
και μη κακοκαρδίζεις,
κι άν είμαι τώρα μακρυά,
εσύ πάντα μ' ορίζεις...............

 
Μη μου θυμώνεις ουρανέ,
και μόνη μη μ' αφήσεις,
βάλε εσύ τ' απέραντο,
κι εγώ θα βρώ τη λύση................

 
Μη μου θυμώνεις ουρανέ,
δέξου με όπως είμαι...............





flower Pictures, Images and Photos














2 σχόλια:

  1. Μη μου θυμώνεις ουρανέ,
    δέξου με όπως είμαι...............


    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΕΞΟΥ ΜΕ ΟΠΩς ΕΙΜΑΙ ..........ΣΕ Ε Υ Χ Α Ρ Ι Σ Τ Ω Ω Ω Ω Ω Ω Ω! ! ! ! ! ! ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή