Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

~ * ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟS * ~










Τα πράγματα όμως άλλαξαν…
κι ο δρόμος έχει ανοίξει….
απ ‘ τα όνειρα μου τώρα βγες …..
και έλα να με σφίξεις…..

Μη φοβηθείς και μη σταθείς ….
πίσω πια να μη κάνεις ….
τώρα είσαι πιο δυνατός …..
μπορείς να τα προλάβεις ……

Τα  χρώματα που μου έδειχνες ….
τις μυρωδιές του ανέμου …..
εγώ τις φύλαξα καλά,να ‘ρθείς …
προσμένοντας καλέ μου….












Αιώνες κι αν περάσανε….
πολλές ζωές συνάμα …..
τα μάτια σου καρδούλα μου …
μου μείνανε σημάδια……..

 Στον άνεμο ψιθύριζα……
να ‘ρθει να σε προσέχει….
αφού εγώ δεν είμαι εκεί….
το νου του να σε έχει…..

 Μόνο σαν έρθεις μη μου πεις ….
ότι δεν έχει αλλάξει…..
κι ο κόσμος ίδιος έμεινε ….
μικρή …. μη τον κοιτάξεις….
και δεν αξίζει πια μάτια μου …
για εκείνον να παλεύεις …..










Μη με κοιτάς έτσι μικρή….
με δάκρυα στα μάτια…..
θα ‘ρθει καιρός και θα το δεις ….
θα έχεις  τα σημάδια………
  
Έτσι πάντα μου έλεγες ….
τα βράδια στο ποτάμι….
όταν κοιτάγαμε αγκαλιά….
τα ‘αστέρια το φεγγάρι…….

Μα από τότε πια ψυχή……..
τόσο να περιμένω……..
κουράστηκα καρδούλα μου …..
να έρθεις ….περιμένω….









Τι κι αν ο κόσμος είναι μικρός ???...
θέλω να ανέβω εκει ψηλά , πάλι….
να ξαναδώ πως είναι……..
να με ταξιδέψεις άλλη μια φορά  με τα φτερά σου ….
για να μου δείξεις ξανά …. την αρχή και το τέλος των πάντων……..
i will be waiting for you………..








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου