Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

~ * Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ☆ღ ~ * ♥ * ~ ღ ☆Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ * ~











Μείνε ψυχή μου εδώ ….
μην τον αφήσεις …
κι εκείνος πέρασε πάρα πολλά,
νύχτες αγρύπνιας μοναχός......
να βλέπει το φεγγάρι…
να ψιθυρίζει του άνεμου......
πίσω γύρισε ξανά…..



Αιώνες μόνος έμεινε ψυχή μου ,
δεμένος εκεί …μες τη μοναξιά…
 μη φύγεις έτσι τώρα
κι εκείνος πίσω μείνει…
ψυχή ….δε θα στο συγχωρέσει
ποτέ πια…………












Σου το ‘χα πει πολλές  φορές
και θα στο πω άλλες τόσες….
μη φοβηθείς καρδούλα μου ,
περάσανε πια όλες ……


Σ’ έχασα ήδη μια φορά..
όταν σε πήραν τότες ….
μη μου ζητάς τώρα ξανά…
να κλείσω όλες τι πόρτες ………….












Εσύ τότε μου έλεγες …
πως πίσω θα με φέρεις….
αν χρειαστεί πολλές φορές ….
στο νού σου να με έχεις.........




Μη φοβηθείς και μη σταθείς ….
πίσω πια να μη κάνεις ….
τώρα είσαι πιο δυνατός …..
μπορείς να τα προλάβεις ……


Τα  χρώματα που μου έδειχνες ….
τις μυρωδιές του ανέμου …..
εγώ τις φύλαξα καλά….
σαν ‘ρθείς …ξανά καλέ μου….












Στον άνεμο ψιθύριζα……
να ‘ρθει να σε προσέχει….
αφού εγώ δεν είμαι εκεί….
το νου του να σε έχει…..

Μόνο σαν έρθεις μη μου πεις ….
ότι δεν έχει αλλάξει…..
κι ο κόσμος ίδιος έμεινε ….
μικρή …. μη τον κοιτάξεις….
και δεν αξίζει μάτια μου …
για εκείνον να παλεύεις …..


Μη με κοιτάς έτσι μικρή….
με δάκρυα στα μάτια…..
θα ‘ρθει καιρός και θα το δεις ….
θα έχεις  τα σημάδια………
















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου