Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

~ * Άστρο της αυγής και φώς μου……* ~









Άστρο της αυγής και φώς μου,
τώρα που άλλαξε ο καιρός έρχεσαι πάλι μπρός μου,
το βήμα έλα τάχυνε ψυχή μου μην αργήσεις,
όλα είναι έτοιμα για να καλωσορίσεις,
ο ουρανός κοίτα άνοιξε,
εμάς προσμένοντάς μας,
να ζωγραφίσουμε μαζί στο χρώμα της καρδιάς μας,
να δείξουμε πάλι ξανά αυτό που όλοι ξεχάσαν ,
πως είναι ο κόσμος όμορφος μέσα απ’ τα όνειρά μας,
τα υλικά μας δόθηκαν με όλες τις ευλογίες,
να χτίσουμε  ξανά μαζί καινούργιες πολιτείες,
όπως τις θυμόμασταν και λίγη φαντασία,
θα γράψουμε καρδούλα μου καινούργια  ιστορία,
την δύναμη την έχουμε βαθειά μες την ψυχή μας,
τον κόσμο όλων  να φτιάξουμε για μια νέα αρχή μας,
Τα χρώματα της ίριδας στον κόσμο των αοράτων……
Άστρο της αυγής και φώς μου……


Για λίγους…. Αγαθούς ,τρελούς ,αιθεροβάμονες……


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου