Παρασκευή 8 Δεκεμβρίου 2023

~ * Ανώτερη Αυτογνωσία - Καθώς Ξυπνάτε!! * ~

 


                                                                   ༺꧁❤️꧂༻


Έχω ξεπεράσει πολλά πράγματα...

Έχω ξεπεράσει συγγενείς που με χαρά προσφέρουν κριτική αλλά όχι υποστήριξη. Έχω ξεπεράσει την ανάγκη μου να ανταποκριθώ στις μη ρεαλιστικές προσδοκίες της οικογένειάς μου από εμένα.

Έχω ξεπεράσει τη συρρίκνωση του εαυτού μου για ανθρώπους που τρομάζουν από την εξυπνάδα μου

και ειλικρινής φύση.

 

Έχω ξεπεράσει φίλους και οικογένεια που δεν μπορούν να γιορτάσουν τα επιτεύγματά μου.

Έχω ξεπεράσει ανθρώπους που βολικά εξαφανίζονται όποτε η ζωή σκοτεινιάζει λίγο.

 

Έχω ξεπεράσει αυτούς που χαίρονται να κουτσομπολεύουν και να διαδίδουν αρνητικότητα.

Έχω ξεπεράσει τις βαρετές, ανούσιες συζητήσεις που αισθάνομαι αναγκαστικές. Έχω ξεπεράσει αυτούς που δεν παίρνουν θέση ενάντια στην άγνοια και την αδικία.

Έχω ξεπεράσει την προσπάθεια να ευχαριστήσω τους πάντες.

 

Έχω ξεπεράσει την κοινωνία και μου λέει συνεχώς ότι δεν είμαι αρκετά όμορφη, έξυπνη ή άξια.

Έχω ξεπεράσει την προσπάθεια να διορθώσω κάθε μικρό ελάττωμα.

Έχω ξεπεράσει την τάση μου να γεμίζω το μυαλό μου με αυτοπεποίθηση και ανασφάλεια.

Έχω ξεπεράσει την προσπάθεια να βρω λόγους

να μην αγαπώ τον εαυτό μου. ❤️

Έχω ξεπεράσει οτιδήποτε και οποιονδήποτε δεν εμπλουτίζει την ουσία της ψυχής μου. Έχω ξεπεράσει πολλά πράγματα και δεν ένιωσα ποτέ πιο ελεύθερη.

 

Δημιουργός και συγγραφέας.✍️

Μάικ Χάριγκαν.

Είμαι.

Είσαι.

Είμαστε.

Ενότητα.

Παγκόσμια Συνείδηση..


                                                                          ༺꧁❤️꧂༻


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου