Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

~ * ΔΕΛΦΙΝΙ ΚΑΙ Ο ΩΚΕΑΝΟΣ * ~








Μια φορά κι ένα καιρό , υπήρχε ένα μικρό δελφίνι ....κάπου μέσα στον ωκεανό.Πάνω σε μια κουβέντα που είχανε......... λέει το δελφίνι στον ωκεανό....

_ Δεν μπορείς να δεις τα δακρυά μου επειδή είμαι στο νερό......

Κι ο ωκεανός απαντάει στο δελφίνι........

_Χωρίς εσένα η υπαρξή μου δεν θα έχει κανένα νόημα......

Λέει το δελφίνι........

_Χωρίς τα δελφίνια , δεν θα υπάρχει τίποτε στον ωκεανό......

Κι ο ωκεανός απαντά.......

_Χωρίς εσένα δεν θα υπάρχει τίποτα στη ζωή μου.......

Λέει το δελφίνι........

_Πόσα δελφίνια έχεις γνώρισες πρίν απο μένα???

Κι απαντά ο ωκεανός....

_Εσύ σίγουρα δεν είσαι το πρώτο δελφίνι που έχω γνωρίσει......αλλά θα είσαι για πάντα το πρώτο δελφίνι μέσα στη καρδιά μου......

Λέει το δελφίνι.....

_ Γιατί είμαι πάντα εγώ εκείνη που ρωτάει???

Κι ο ωκεανός απαντάει......

_Επειδή μου αρέσει να βρίσκομαι στις σκέψεις σου.......





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου