Supersonic Αερομοντέλα
Το παράθυρο στο πλευρικό τοίχωμα των 8 - από 6-πόδι υπερηχητική αεροδυναμική σήραγγα στο Glenn Research Center της NASA δείχνει ένα μοντέλο 1,79 τοις εκατό κλίμακα μια μελλοντική αντίληψη υπερηχητικά αεροσκάφη κατασκευάστηκε από την εταιρεία Boeing. Σε πρόσφατες δοκιμές, οι ερευνητές αξιολόγησαν τις επιδόσεις των εισόδων αέρα τοποθετημένο στην κορυφή του μοντέλου για να δείτε πώς μεταβάλλεται η ποσότητα της ροής του αέρα σε υπερηχητικές ταχύτητες, μέσω της εισόδου επηρεάζονται επιδόσεων. Η είσοδος στη δεξιά πλευρά του πιλότου (άνω είσοδο σε αυτή την προβολή πλευρά) είναι μεγαλύτερο επειδή περιέχει μια τηλεχειριζόμενη συσκευή μέσω της οποίας η ροή του αέρα θα μπορούσε να αλλάξει. Το έργο είναι μέρος της συνεχούς έρευνας στην αεροναυτική έρευνα Αποστολή της NASA Διεύθυνσης για την αντιμετώπιση οι προκλήσεις της λήψης μελλοντικών υπερηχητική πτήση πάνω από την ξηρά είναι δυνατόν. . Οι ερευνητές δοκιμάζουν συνολικό σχεδιασμό των οχημάτων και τις επιλογές απόδοσης για τη μείωση των εκπομπών και του θορύβου, καθώς και τον προσδιορισμό αν ο όγκος των Sonic φράγματα μπορεί να μειωθεί σε ένα επίπεδο που οδηγεί σε μια αντιστροφή της τρέχουσας απόφαση που απαγορεύει την εμπορική υπερηχητική πτήση πάνω από την ξηρά Image Credit: NASA / Quentin Schwinn
Supersonic Aircraft Model
The window in the sidewall of the 8- by 6-foot supersonic wind tunnel at NASA's Glenn Research Center shows a 1.79 percent scale model of a future concept supersonic aircraft built by The Boeing Company. In recent tests, researchers evaluated the performance of air inlets mounted on top of the model to see how changing the amount of airflow at supersonic speeds through the inlet affected performance. The inlet on the pilot's right side (top inlet in this side view) is larger because it contains a remote-controlled device through which the flow of air could be changed.
The work is part of ongoing research in NASA's Aeronautics Research Mission Directorate to address the challenges of making future supersonic flight over land possible. Researchers are testing overall vehicle design and performance options to reduce emissions and noise, and identifying whether the volume of sonic booms can be reduced to a level that leads to a reversal of the current ruling that prohibits commercial supersonic flight over land.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου