«Βιονικά μανεκέν - κούκλες» ποζάρουν ντυμένα με ρούχα και
αξεσουάρ στις βιτρίνες των καταστημάτων και καταγράφουν πληροφορίες για
το καταναλωτικό κοινό. Ήδη, η εταιρεία ενδυμάτων Benetton τα
χρησιμοποιεί προκειμένου να συλλέξει
δεδομένα σχετικά με τους πελάτες της, όπως φυλή, ηλικία και φύλο.
Στη συνέχεια, οι πληροφορίες αποθηκεύονται και αξιοποιούνται ώστε τα καταστήματα της εταιρείας να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες στο καταναλωτικό κοινό και παράλληλα, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Κάθε «βιονικό μανεκέν» κοστίζει περίπου 5.000 δολάρια, σύμφωνα με την ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας New York Daily News.
Χρησιμοποιώντας μια ενσωματωμένη στο μάτι, κάμερα, το «βιονικό μανεκέν» κατασκοπεύει τους ανυποψίαστους περαστικούς που κοιτούν τη βιτρίνα.
Αρκετοί καταναλωτές δεν έχουν πρόβλημα με τη νέα τεχνολογία, όμως υπάρχουν άλλοι που εκφράζουν φόβους για παραβίαση των προσωπικών δεδομένων του κοινού.
Από την πλευρά της, η κατασκευάστρια εταιρεία των «βιονικών μανεκέν», η ιταλική Almax, δεν έχει αποκαλύψει ποια καταστήματα χρησιμοποιούν τη νέα τεχνολογία.
Μέχρι στιγμής, οι «κούκλες - κατάσκοποι» κοσμούν τις βιτρίνες εμπορικών μαγαζιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και σε τρεις χώρες της Ευρώπης.
δεδομένα σχετικά με τους πελάτες της, όπως φυλή, ηλικία και φύλο.
Στη συνέχεια, οι πληροφορίες αποθηκεύονται και αξιοποιούνται ώστε τα καταστήματα της εταιρείας να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες στο καταναλωτικό κοινό και παράλληλα, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Κάθε «βιονικό μανεκέν» κοστίζει περίπου 5.000 δολάρια, σύμφωνα με την ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας New York Daily News.
Χρησιμοποιώντας μια ενσωματωμένη στο μάτι, κάμερα, το «βιονικό μανεκέν» κατασκοπεύει τους ανυποψίαστους περαστικούς που κοιτούν τη βιτρίνα.
Αρκετοί καταναλωτές δεν έχουν πρόβλημα με τη νέα τεχνολογία, όμως υπάρχουν άλλοι που εκφράζουν φόβους για παραβίαση των προσωπικών δεδομένων του κοινού.
Από την πλευρά της, η κατασκευάστρια εταιρεία των «βιονικών μανεκέν», η ιταλική Almax, δεν έχει αποκαλύψει ποια καταστήματα χρησιμοποιούν τη νέα τεχνολογία.
Μέχρι στιγμής, οι «κούκλες - κατάσκοποι» κοσμούν τις βιτρίνες εμπορικών μαγαζιών στις Ηνωμένες Πολιτείες, καθώς και σε τρεις χώρες της Ευρώπης.
http://www.tanea.gr/kosmos/article/?aid=4769755&wordsinarticle=%CF%84%CE%B5%CF%87%CE%BD%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%B1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου