Ζεκάρια Σίτσιν (11 Ιουλίου, 1920 - 9 Οκτωβρίου 2010 [1] ) ήταν Αζερμπαϊτζάν -γεννημένος Αμερικανός συγγραφέας βιβλίων προτείνει μια εξήγηση για την ανθρώπινη προέλευση συμμετοχή αρχαίοι αστροναύτες . Σίτσιν αποδίδει τη δημιουργία της αρχαίας Σουμερίων πολιτισμού στην Ανουνάκι , το οποίο αναφέρει ήταν μια φυλή εξωγήινων από ένα πλανήτη πέρα από τον Ποσειδώνα που ονομάζεται Nibiru. Πίστευε ότι αυτό το υποθετικό πλανήτη Nibiru να είναι σε μια επιμηκυμένη, στην ελλειπτική τροχιά της Γης »του ίδιου του ηλιακού συστήματος , υποστηρίζοντας ότι Σουμερίων μυθολογία αντανακλά την άποψη αυτή. Σίτσιν βιβλία του έχουν πουλήσει εκατομμύρια αντίτυπα σε όλο τον κόσμο και έχουν μεταφραστεί σε περισσότερες από 25 γλώσσες.
Σίτσιν ιδέες του απορρίφθηκαν από τους επιστήμονες και ακαδημαϊκοί, που απορρίπτουν το έργο του ως ψευδοεπιστήμη και pseudohistory . Σίτσιν έργο έχει επικριθεί για κακή μεθοδολογία και εσφαλμένες μεταφράσεις αρχαίων κειμένων, καθώς και για λανθασμένες αστρονομικές και επιστημονικές αξιώσεις.
Πρόωρη ζωή
Σίτσιν γεννήθηκε στην τότε Αζερμπαϊτζάν ΜΤΑ της Σοβιετικής Ένωσης , αλλά μεγάλωσε στην Υποχρεωτική Παλαιστίνη . Έλαβε πτυχίο στα Οικονομικά από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, και ήταν ένας εκδότης και δημοσιογράφος στο Ισραήλ , πριν μετακομίσει στην Νέα Υόρκη το 1952. Ενώ εργάζεται ως στέλεχος για μια ναυτιλιακή εταιρεία, δίδαξε ο ίδιος Σουμερίων σφηνοειδή και επισκέφθηκε πολλά αρχαιολογικά μνημεία.
Οι ιδέες και τα έργα
Όπως και στην προηγούμενη συγγραφείς όπως ο Immanuel Velikovsky και Erich του Von Daniken , Σίτσιν υποστήριξε υποθέσεις στις οποίες εξωγήινη γεγονότα υποτίθεται ότι έπαιξε σημαντικό ρόλο στην αρχαία ανθρώπινη ιστορία.
Σύμφωνα με την ερμηνεία του Σίτσιν Μεσοποταμίας εικονογραφία και συμβόλων, που περιγράφονται στο βιβλίο του 1976 του 12ου Ο πλανήτης και οι συνέπειές της, υπάρχει ένα ανεξερεύνητο πλανήτη πέρα από τον Ποσειδώνα , που ακολουθεί μια μακρά, ελλειπτική τροχιά, φθάνοντας το εσωτερικό του ηλιακού συστήματος περίπου κάθε 3.600 χρόνια. Αυτό ονομάζεται πλανήτης Nibiru (αν και ο Δίας ήταν ο πλανήτης που συνδέεται με το θεό Μαρντούκ στην βαβυλώνια κοσμολογία). [5] Σύμφωνα με τον Σίτσιν, Nibiru (του οποίου το όνομα είχε αντικατασταθεί με Μαρντούκ στην αρχική θρύλους από τη Βαβυλώνα ηγεμόνα με το ίδιο όνομα, σε μια προσπάθεια να εκλέγει τη δημιουργία για τον εαυτό του, οδηγεί σε κάποια σύγχυση μεταξύ των αναγνωστών) συγκρούστηκαν καταστροφικά με Tiamat (μια θεά στο μύθο της δημιουργίας βαβυλωνιακή η Enuma Ηλεία ), την οποία θεωρεί ότι είναι ένας άλλος πλανήτης μια φορά βρίσκεται μεταξύ Άρη και Δία . Αυτή η σύγκρουση αποτέλεσε δήθεν τον πλανήτη Γη, τη ζώνη των αστεροειδών και των κομητών . Σίτσιν αναφέρει ότι, όταν χτυπήθηκε από ένα από τα φεγγάρια του πλανήτη Nibiru, Tiamat χωριστεί στα δύο, και στη συνέχεια σε ένα δεύτερο πέρασμα Nibiru ίδια έπληξε τα θραύσματα και τα μισά της Tiamat έγινε η ζώνη των αστεροειδών. Το δεύτερο μισό, χτύπησε και πάλι με ένα από τα φεγγάρια του Nibiru, ωθήθηκε σε μια νέα τροχιά και έγινε ο πλανήτης Γη σήμερα.
Σύμφωνα με τον Σίτσιν, Nibiru (που ονομάζεται "ο δωδέκατος πλανήτης», διότι, Σίτσιν ισχυρίζεται, οι θεοί-δεδομένη την αντίληψη του Σουμέριοι »του ηλιακού μας συστήματος υπολογίζονται τα οκτώ πλανήτες, καθώς και ο Πλούτωνας, ο Ήλιος και η Σελήνη), ήταν το σπίτι του μια τεχνολογικά προηγμένη ανθρώπινη -σαν εξωγήινη φυλή που ονομάζεται Anunnaki στο μύθο των Σουμερίων , οι οποίοι Σίτσιν μέλη καλούνται οι Νεφελίμ στην Γένεση . Έγραψε ότι εξελίχθηκε μετά Nibiru εισήλθαν στο ηλιακό σύστημα και έφτασαν για πρώτη φορά στη Γη πιθανότατα 450.000 χρόνια πριν, ψάχνοντας για μέταλλα, κυρίως χρυσό , το οποίο βρήκαν και εξορύσσεται στην Αφρική . Σίτσιν αναφέρει ότι οι "θεοί" ήταν οι εργαζόμενοι βαθμό-και-αρχείο της αποικιακής αποστολής στη Γη από τον πλανήτη Nibiru.
Σίτσιν έγραψε ότι Enki, ότι για να ανακουφίσει την Ανουνάκι, που είχαν στασιάσει κατά τη δυσαρέσκειά τους με τις συνθήκες εργασίας τους, ότι οι εργαζόμενοι πρωτόγονη ( Homo sapiens ) να δημιουργηθεί από τη γενετική μηχανική ως σκλάβοι για να τους αντικαταστήσουν στα χρυσωρυχεία από τη διέλευση εξωγήινα γονίδια με εκείνα της ο Homo erectus . [6] [7] Σύμφωνα με τον Σίτσιν, αρχαίες επιγραφές αναφέρουν ότι ο ανθρώπινος πολιτισμός στη Σουμερία , Μεσοποταμία , συστάθηκε υπό την καθοδήγηση αυτών των «θεών», και την ανθρώπινη βασιλεία εγκαινιάστηκε να παρέχουν μεσάζοντες ανάμεσα στον άνθρωπο και το Ανουνάκι (δημιουργώντας την " ελέω Θεού βασιλεία »δόγμα). Σίτσιν πιστεύει ότι νέφος από τα πυρηνικά όπλα , που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια ενός πολέμου μεταξύ των διαφόρων ομάδων των εξωγήινων, είναι το «κακό αέρα» που περιγράφεται στο Θρήνος για Ουρ που κατέστρεψε την Ουρ γύρω στο 2000 π.Χ. . Σίτσιν αναφέρει το ακριβές έτος είναι 2024 π.Χ.. [8] Σίτσιν λέει ότι η έρευνα του συμπίπτει με πολλά βιβλικά κείμενα, και ότι τα βιβλικά κείμενα προέρχονται αρχικά από Σουμερίων κείμενα .
Σίτσιν ιδέες του απορρίφθηκαν από τους επιστήμονες και ακαδημαϊκοί, που απορρίπτουν το έργο του ως ψευδοεπιστήμη και pseudohistory . Σίτσιν έργο έχει επικριθεί για κακή μεθοδολογία και εσφαλμένες μεταφράσεις αρχαίων κειμένων, καθώς και για λανθασμένες αστρονομικές και επιστημονικές αξιώσεις.
Πρόωρη ζωή
Σίτσιν γεννήθηκε στην τότε Αζερμπαϊτζάν ΜΤΑ της Σοβιετικής Ένωσης , αλλά μεγάλωσε στην Υποχρεωτική Παλαιστίνη . Έλαβε πτυχίο στα Οικονομικά από το Πανεπιστήμιο του Λονδίνου, και ήταν ένας εκδότης και δημοσιογράφος στο Ισραήλ , πριν μετακομίσει στην Νέα Υόρκη το 1952. Ενώ εργάζεται ως στέλεχος για μια ναυτιλιακή εταιρεία, δίδαξε ο ίδιος Σουμερίων σφηνοειδή και επισκέφθηκε πολλά αρχαιολογικά μνημεία.
Οι ιδέες και τα έργα
Όπως και στην προηγούμενη συγγραφείς όπως ο Immanuel Velikovsky και Erich του Von Daniken , Σίτσιν υποστήριξε υποθέσεις στις οποίες εξωγήινη γεγονότα υποτίθεται ότι έπαιξε σημαντικό ρόλο στην αρχαία ανθρώπινη ιστορία.
Σύμφωνα με την ερμηνεία του Σίτσιν Μεσοποταμίας εικονογραφία και συμβόλων, που περιγράφονται στο βιβλίο του 1976 του 12ου Ο πλανήτης και οι συνέπειές της, υπάρχει ένα ανεξερεύνητο πλανήτη πέρα από τον Ποσειδώνα , που ακολουθεί μια μακρά, ελλειπτική τροχιά, φθάνοντας το εσωτερικό του ηλιακού συστήματος περίπου κάθε 3.600 χρόνια. Αυτό ονομάζεται πλανήτης Nibiru (αν και ο Δίας ήταν ο πλανήτης που συνδέεται με το θεό Μαρντούκ στην βαβυλώνια κοσμολογία). [5] Σύμφωνα με τον Σίτσιν, Nibiru (του οποίου το όνομα είχε αντικατασταθεί με Μαρντούκ στην αρχική θρύλους από τη Βαβυλώνα ηγεμόνα με το ίδιο όνομα, σε μια προσπάθεια να εκλέγει τη δημιουργία για τον εαυτό του, οδηγεί σε κάποια σύγχυση μεταξύ των αναγνωστών) συγκρούστηκαν καταστροφικά με Tiamat (μια θεά στο μύθο της δημιουργίας βαβυλωνιακή η Enuma Ηλεία ), την οποία θεωρεί ότι είναι ένας άλλος πλανήτης μια φορά βρίσκεται μεταξύ Άρη και Δία . Αυτή η σύγκρουση αποτέλεσε δήθεν τον πλανήτη Γη, τη ζώνη των αστεροειδών και των κομητών . Σίτσιν αναφέρει ότι, όταν χτυπήθηκε από ένα από τα φεγγάρια του πλανήτη Nibiru, Tiamat χωριστεί στα δύο, και στη συνέχεια σε ένα δεύτερο πέρασμα Nibiru ίδια έπληξε τα θραύσματα και τα μισά της Tiamat έγινε η ζώνη των αστεροειδών. Το δεύτερο μισό, χτύπησε και πάλι με ένα από τα φεγγάρια του Nibiru, ωθήθηκε σε μια νέα τροχιά και έγινε ο πλανήτης Γη σήμερα.
Σύμφωνα με τον Σίτσιν, Nibiru (που ονομάζεται "ο δωδέκατος πλανήτης», διότι, Σίτσιν ισχυρίζεται, οι θεοί-δεδομένη την αντίληψη του Σουμέριοι »του ηλιακού μας συστήματος υπολογίζονται τα οκτώ πλανήτες, καθώς και ο Πλούτωνας, ο Ήλιος και η Σελήνη), ήταν το σπίτι του μια τεχνολογικά προηγμένη ανθρώπινη -σαν εξωγήινη φυλή που ονομάζεται Anunnaki στο μύθο των Σουμερίων , οι οποίοι Σίτσιν μέλη καλούνται οι Νεφελίμ στην Γένεση . Έγραψε ότι εξελίχθηκε μετά Nibiru εισήλθαν στο ηλιακό σύστημα και έφτασαν για πρώτη φορά στη Γη πιθανότατα 450.000 χρόνια πριν, ψάχνοντας για μέταλλα, κυρίως χρυσό , το οποίο βρήκαν και εξορύσσεται στην Αφρική . Σίτσιν αναφέρει ότι οι "θεοί" ήταν οι εργαζόμενοι βαθμό-και-αρχείο της αποικιακής αποστολής στη Γη από τον πλανήτη Nibiru.
Σίτσιν έγραψε ότι Enki, ότι για να ανακουφίσει την Ανουνάκι, που είχαν στασιάσει κατά τη δυσαρέσκειά τους με τις συνθήκες εργασίας τους, ότι οι εργαζόμενοι πρωτόγονη ( Homo sapiens ) να δημιουργηθεί από τη γενετική μηχανική ως σκλάβοι για να τους αντικαταστήσουν στα χρυσωρυχεία από τη διέλευση εξωγήινα γονίδια με εκείνα της ο Homo erectus . [6] [7] Σύμφωνα με τον Σίτσιν, αρχαίες επιγραφές αναφέρουν ότι ο ανθρώπινος πολιτισμός στη Σουμερία , Μεσοποταμία , συστάθηκε υπό την καθοδήγηση αυτών των «θεών», και την ανθρώπινη βασιλεία εγκαινιάστηκε να παρέχουν μεσάζοντες ανάμεσα στον άνθρωπο και το Ανουνάκι (δημιουργώντας την " ελέω Θεού βασιλεία »δόγμα). Σίτσιν πιστεύει ότι νέφος από τα πυρηνικά όπλα , που χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια ενός πολέμου μεταξύ των διαφόρων ομάδων των εξωγήινων, είναι το «κακό αέρα» που περιγράφεται στο Θρήνος για Ουρ που κατέστρεψε την Ουρ γύρω στο 2000 π.Χ. . Σίτσιν αναφέρει το ακριβές έτος είναι 2024 π.Χ.. [8] Σίτσιν λέει ότι η έρευνα του συμπίπτει με πολλά βιβλικά κείμενα, και ότι τα βιβλικά κείμενα προέρχονται αρχικά από Σουμερίων κείμενα .
Δημοτικότητα
Από την κυκλοφορία του πρώτου βιβλίου του Το 12ο πλανήτης το 1976, τώρα στην 45η εκτύπωσης, Ζεκάρια Σίτσιν έχει γράψει άλλα επτά βιβλία, ως μέρος της Γης του εξιστορεί σειρά, καθώς και έξι άλλων βιβλίων σύντροφος, τα οποία είναι ακόμη σε έντυπη μορφή, όπως του 2010 . Βιβλία Σίτσιν του έχουν πουλήσει εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως και έχουν δημοσιευτεί σε περισσότερες από 25 γλώσσες, καθώς και σε γραφή Braille . [9] New York Times δημοσιογράφος Corey Kilgannon σημειωθεί ότι παρά την ακαδημαϊκή απόλυση του έργου του, Σίτσιν έχει "ένα αφοσιωμένο ακόλουθο των αναγνωστών" . [3]
Κριτικός Μιχαήλ Heiser Σίτσιν που ονομάζεται "αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό υποστηρικτής του υπόθεση των αρχαίων αστροναυτών κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών». [10] Σίτσιν ήταν συχνός επισκέπτης στο Coast to coast πμ ραδιοφωνική εκπομπή, η οποία το 2010 παρουσίασε Σίτσιν με ένα βραβείο επίτευγμα ζωής . [11] Θεοί της Νέας Χιλιετίας συγγραφέα Alan F. Alford παραδέχεται ότι αρχικά έγινε «ξετρελαμένος» με υποθέσεις Σίτσιν, αλλά αργότερα έγινε κριτικός του Σίτσιν ερμηνείες του μύθου. [12]
Σύμφωνα με ορισμένους συγγραφείς, οι ιδέες Σίτσιν του μαζί με εκείνα του Erich του Von Daniken μπορεί να έχουν επηρεάσει τις πεποιθήσεις της θρησκευτικής αίρεσης του Raëlism , [13] [14] και συγγραφέας Mark Pilkington, βλέπει κανείς τη μυθολογία της Ιαπωνίας Πάνα κύμα θρησκευτικής ομάδας όπως αποτυπώνεται στην Sitchins Η 12ο Πλανήτη και τις συνέπειές της.
Το 1994 η ταινία Stargate , σε σκηνοθεσία Ρόλαντ Έμεριχ , και το 2009 βιντεοπαιχνίδι Ο αγωγός επέστησε κάποια εννοιολογική έμπνευση από τις ιδέες Σίτσιν του, [16] [17] , ενώ σεναριογράφος Ρομπέρτο Orci λέει ότι οι κακοί της ταινίας Cowboys & Aliens εμπνεύστηκαν από την σύλληψη Σίτσιν του οι Anunnaki όπως εξόρυξη χρυσού αλλοδαπών.
Επικρίσεις
Κριτική του έργου του Σίτσιν πέφτει κυρίως σε τρεις κατηγορίες: τις μεταφράσεις και ερμηνείες των αρχαίων κειμένων? Αστρονομικές και επιστημονικές παρατηρήσεις? Κυριολεξία και του μύθου.
μεταφράσεις και ερμηνείες
Όταν Σίτσιν έγραψε τα βιβλία του, μόνο ειδικοί θα μπορούσαν να διαβάσουν την Σουμερίων γλώσσα. Ωστόσο, πηγές, όπως το 2006 το βιβλίο Σουμερίων λεξικό [19] έχουν κάνει τη γλώσσα πιο προσιτή στους μη ειδικούς. Αρχαία γλώσσα λόγιος Μιχαήλ Σ. Heiser δηλώνει ότι έχει βρει πολλές ανακρίβειες στις μεταφράσεις Σίτσιν και τις προκλήσεις που τα ενδιαφερόμενα μέρη να χρησιμοποιήσουν αυτό το βιβλίο για να ελέγξετε την εγκυρότητά τους. [15] [20] Καθ. Ronald H. Fritze, [21] συγγραφέας του βιβλίου Επινοηθείσα Γνώση: ψεύτικη ιστορία, Fake Επιστήμη και Ψευδο-θρησκείες, [21] αναφέρει το παράδειγμα του ισχυρισμού Σίτσιν ότι οι Σουμέριοι σημάδι Ντιν-Gir σημαίνει "καθαρό αυτά τα απίστευτα πυραύλους" , προσθέτοντας ότι «η ανάθεση Σίτσιν των νοημάτων σε αρχαίες λέξεις είναι προκατειλημμένη και συχνά τεταμένες». [22] Fritze επίσης σχολίασε σχετικά με τη μεθοδολογία Σίτσιν, γράφοντας ότι «Όταν οι κριτικοί έχουν ελεγχθεί αναφορές Σίτσιν του, βρήκαν ότι αναφέρει συχνά έξω από το πλαίσιο ή περικόπτει αποσπάσματα του με τρόπο που στρεβλώνει τα αποδεικτικά στοιχεία προκειμένου να αποδείξει τους ισχυρισμούς του. Τα στοιχεία παρουσιάζονται επιλεκτικά και αντιφατικά στοιχεία αγνοείται ». [22]
Σίτσιν στηρίζει την επιχειρηματολογία του στις προσωπικές ερμηνείες του προ-Nubian και κείμενα των Σουμερίων, και τη σφραγίδα VA 243. Σίτσιν έγραψε ότι αυτοί οι αρχαίοι πολιτισμοί γνώριζαν ένα δωδέκατο πλανήτη, ενώ στην πραγματικότητα το μόνο που ήξερε πέντε ετών. [23] Εκατοντάδες Σουμερίων αστρονομικά σφραγίδες και τα ημερολόγια έχουν αποκωδικοποιηθεί και να καταγράφονται, και ο συνολικός αριθμός των πλανητών σε κάθε σφραγίδα έχει πέντε. Σφραγίδα 243 VA έχει 12 σημεία που Σίτσιν προσδιορίζει ως πλανήτες. Όταν μεταφραστεί, σφραγίδα VA 243 διαβάζει «Είσαι υπηρέτης του" που τώρα πιστεύεται ότι είναι ένα μήνυμα από έναν άρχοντα στον υπάλληλο. Σύμφωνα με semitologist Μιχαήλ Σ. Heiser , το λεγόμενο ήλιο Σφραγίδα VA 243 δεν είναι το σύμβολο των Σουμερίων για τον ήλιο, αλλά είναι ένα αστέρι, και οι τελείες είναι επίσης αστέρια. [23] [24] Το σύμβολο σφραγίδα VA 243 έχει καμία ομοιότητα με τις εκατοντάδες των τεκμηριωμένων Σουμερίων σύμβολα Κυρ
Σε μια ανασκόπηση του 1979 της δωδέκατης πλανήτη, Ρότζερ W. Wescott, [25] Καθ. Ανθρωπολογίας και Γλωσσολογίας στο Πανεπιστήμιο Drew, Μάντισον, Νιου Τζέρσεϋ, σημείωσε ερασιτεχνισμός Σίτσιν με σεβασμό της υπεροχής του Σουμερίων γλώσσα:
Γλωσσολογία Σίτσιν φαίνεται τουλάχιστον ως ερασιτεχνική όπως ανθρωπολογία, τη βιολογία του, και την αστρονομία. Στις σ.. 370, για παράδειγμα, υποστηρίζει ότι «όλες οι αρχαίες γλώσσες, συμπεριλαμβανομένης της πρόωρης ... κινέζικα ... προήλθε από μία αρχέγονη πηγή - Σουμερίων". Σουμερίων, φυσικά, είναι η εικονική αρχέτυπο της γλωσσικής taxonomists τι αποκαλούμε γλώσσα-απομόνωση , που σημαίνει μια γλώσσα που δεν εμπίπτουν σε καμία από τις γνωστές οικογένειες γλωσσών-ή εμφανίζουν σαφή cognation με οποιαδήποτε γνωστή γλώσσα. Ακόμη και αν Σίτσιν αναφέρεται στη γραπτή και όχι προφορική γλώσσα, είναι απίθανο ότι ο ισχυρισμός του δεν μπορεί να υπερασπιστεί πειστικά, δεδομένου ότι Σουμερίων ιδεογράμματα προηγήθηκε από την Azilian και Tartarian signaries της Ευρώπης καθώς και από μια ποικιλία της γραφής-όπως τα συστήματα συμβολισμού μεταξύ οι ποταμοί Νείλος και ο Ινδός.
Από την κυκλοφορία του πρώτου βιβλίου του Το 12ο πλανήτης το 1976, τώρα στην 45η εκτύπωσης, Ζεκάρια Σίτσιν έχει γράψει άλλα επτά βιβλία, ως μέρος της Γης του εξιστορεί σειρά, καθώς και έξι άλλων βιβλίων σύντροφος, τα οποία είναι ακόμη σε έντυπη μορφή, όπως του 2010 . Βιβλία Σίτσιν του έχουν πουλήσει εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως και έχουν δημοσιευτεί σε περισσότερες από 25 γλώσσες, καθώς και σε γραφή Braille . [9] New York Times δημοσιογράφος Corey Kilgannon σημειωθεί ότι παρά την ακαδημαϊκή απόλυση του έργου του, Σίτσιν έχει "ένα αφοσιωμένο ακόλουθο των αναγνωστών" . [3]
Κριτικός Μιχαήλ Heiser Σίτσιν που ονομάζεται "αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό υποστηρικτής του υπόθεση των αρχαίων αστροναυτών κατά τη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών». [10] Σίτσιν ήταν συχνός επισκέπτης στο Coast to coast πμ ραδιοφωνική εκπομπή, η οποία το 2010 παρουσίασε Σίτσιν με ένα βραβείο επίτευγμα ζωής . [11] Θεοί της Νέας Χιλιετίας συγγραφέα Alan F. Alford παραδέχεται ότι αρχικά έγινε «ξετρελαμένος» με υποθέσεις Σίτσιν, αλλά αργότερα έγινε κριτικός του Σίτσιν ερμηνείες του μύθου. [12]
Σύμφωνα με ορισμένους συγγραφείς, οι ιδέες Σίτσιν του μαζί με εκείνα του Erich του Von Daniken μπορεί να έχουν επηρεάσει τις πεποιθήσεις της θρησκευτικής αίρεσης του Raëlism , [13] [14] και συγγραφέας Mark Pilkington, βλέπει κανείς τη μυθολογία της Ιαπωνίας Πάνα κύμα θρησκευτικής ομάδας όπως αποτυπώνεται στην Sitchins Η 12ο Πλανήτη και τις συνέπειές της.
Το 1994 η ταινία Stargate , σε σκηνοθεσία Ρόλαντ Έμεριχ , και το 2009 βιντεοπαιχνίδι Ο αγωγός επέστησε κάποια εννοιολογική έμπνευση από τις ιδέες Σίτσιν του, [16] [17] , ενώ σεναριογράφος Ρομπέρτο Orci λέει ότι οι κακοί της ταινίας Cowboys & Aliens εμπνεύστηκαν από την σύλληψη Σίτσιν του οι Anunnaki όπως εξόρυξη χρυσού αλλοδαπών.
Επικρίσεις
Κριτική του έργου του Σίτσιν πέφτει κυρίως σε τρεις κατηγορίες: τις μεταφράσεις και ερμηνείες των αρχαίων κειμένων? Αστρονομικές και επιστημονικές παρατηρήσεις? Κυριολεξία και του μύθου.
μεταφράσεις και ερμηνείες
Όταν Σίτσιν έγραψε τα βιβλία του, μόνο ειδικοί θα μπορούσαν να διαβάσουν την Σουμερίων γλώσσα. Ωστόσο, πηγές, όπως το 2006 το βιβλίο Σουμερίων λεξικό [19] έχουν κάνει τη γλώσσα πιο προσιτή στους μη ειδικούς. Αρχαία γλώσσα λόγιος Μιχαήλ Σ. Heiser δηλώνει ότι έχει βρει πολλές ανακρίβειες στις μεταφράσεις Σίτσιν και τις προκλήσεις που τα ενδιαφερόμενα μέρη να χρησιμοποιήσουν αυτό το βιβλίο για να ελέγξετε την εγκυρότητά τους. [15] [20] Καθ. Ronald H. Fritze, [21] συγγραφέας του βιβλίου Επινοηθείσα Γνώση: ψεύτικη ιστορία, Fake Επιστήμη και Ψευδο-θρησκείες, [21] αναφέρει το παράδειγμα του ισχυρισμού Σίτσιν ότι οι Σουμέριοι σημάδι Ντιν-Gir σημαίνει "καθαρό αυτά τα απίστευτα πυραύλους" , προσθέτοντας ότι «η ανάθεση Σίτσιν των νοημάτων σε αρχαίες λέξεις είναι προκατειλημμένη και συχνά τεταμένες». [22] Fritze επίσης σχολίασε σχετικά με τη μεθοδολογία Σίτσιν, γράφοντας ότι «Όταν οι κριτικοί έχουν ελεγχθεί αναφορές Σίτσιν του, βρήκαν ότι αναφέρει συχνά έξω από το πλαίσιο ή περικόπτει αποσπάσματα του με τρόπο που στρεβλώνει τα αποδεικτικά στοιχεία προκειμένου να αποδείξει τους ισχυρισμούς του. Τα στοιχεία παρουσιάζονται επιλεκτικά και αντιφατικά στοιχεία αγνοείται ». [22]
Σίτσιν στηρίζει την επιχειρηματολογία του στις προσωπικές ερμηνείες του προ-Nubian και κείμενα των Σουμερίων, και τη σφραγίδα VA 243. Σίτσιν έγραψε ότι αυτοί οι αρχαίοι πολιτισμοί γνώριζαν ένα δωδέκατο πλανήτη, ενώ στην πραγματικότητα το μόνο που ήξερε πέντε ετών. [23] Εκατοντάδες Σουμερίων αστρονομικά σφραγίδες και τα ημερολόγια έχουν αποκωδικοποιηθεί και να καταγράφονται, και ο συνολικός αριθμός των πλανητών σε κάθε σφραγίδα έχει πέντε. Σφραγίδα 243 VA έχει 12 σημεία που Σίτσιν προσδιορίζει ως πλανήτες. Όταν μεταφραστεί, σφραγίδα VA 243 διαβάζει «Είσαι υπηρέτης του" που τώρα πιστεύεται ότι είναι ένα μήνυμα από έναν άρχοντα στον υπάλληλο. Σύμφωνα με semitologist Μιχαήλ Σ. Heiser , το λεγόμενο ήλιο Σφραγίδα VA 243 δεν είναι το σύμβολο των Σουμερίων για τον ήλιο, αλλά είναι ένα αστέρι, και οι τελείες είναι επίσης αστέρια. [23] [24] Το σύμβολο σφραγίδα VA 243 έχει καμία ομοιότητα με τις εκατοντάδες των τεκμηριωμένων Σουμερίων σύμβολα Κυρ
Σε μια ανασκόπηση του 1979 της δωδέκατης πλανήτη, Ρότζερ W. Wescott, [25] Καθ. Ανθρωπολογίας και Γλωσσολογίας στο Πανεπιστήμιο Drew, Μάντισον, Νιου Τζέρσεϋ, σημείωσε ερασιτεχνισμός Σίτσιν με σεβασμό της υπεροχής του Σουμερίων γλώσσα:
Γλωσσολογία Σίτσιν φαίνεται τουλάχιστον ως ερασιτεχνική όπως ανθρωπολογία, τη βιολογία του, και την αστρονομία. Στις σ.. 370, για παράδειγμα, υποστηρίζει ότι «όλες οι αρχαίες γλώσσες, συμπεριλαμβανομένης της πρόωρης ... κινέζικα ... προήλθε από μία αρχέγονη πηγή - Σουμερίων". Σουμερίων, φυσικά, είναι η εικονική αρχέτυπο της γλωσσικής taxonomists τι αποκαλούμε γλώσσα-απομόνωση , που σημαίνει μια γλώσσα που δεν εμπίπτουν σε καμία από τις γνωστές οικογένειες γλωσσών-ή εμφανίζουν σαφή cognation με οποιαδήποτε γνωστή γλώσσα. Ακόμη και αν Σίτσιν αναφέρεται στη γραπτή και όχι προφορική γλώσσα, είναι απίθανο ότι ο ισχυρισμός του δεν μπορεί να υπερασπιστεί πειστικά, δεδομένου ότι Σουμερίων ιδεογράμματα προηγήθηκε από την Azilian και Tartarian signaries της Ευρώπης καθώς και από μια ποικιλία της γραφής-όπως τα συστήματα συμβολισμού μεταξύ οι ποταμοί Νείλος και ο Ινδός.
Αστρονομικά και επιστημονικές παρατηρήσεις
Σίτσιν του «πλανητική σύγκρουση" είναι η άποψη επιφανειακά μοιάζει με μια θεωρία η σύγχρονη αστρονόμοι , ο γίγαντας θεωρία των επιπτώσεων της Σελήνης του σχηματισμού περίπου 4,5 δισεκατομμύρια χρόνια πριν από έναν οργανισμό που επηρεάζουν με τη νεόκοπη Γη. Ωστόσο, η προτεινόμενη σειρά Σίτσιν των απατεώνων πλανητικών συγκρούσεων διαφέρουν και στις δύο λεπτομέρειες και χρονοδιάγραμμα. Όπως και με Immanuel Velikovsky του νωρίτερα Κόσμοι σε Σύγκρουση διατριβή, Σίτσιν ισχυρίζεται ότι έχει βρει στοιχεία της αρχαίας ανθρώπινης γνώσης των απατεώνων ουράνιων κινήσεων σε μια ποικιλία των μυθολογικών λογαριασμών. Σε περίπτωση Velikovsky του, αυτές οι συγκρούσεις διαπλανητικό έπρεπε να έχουν πραγματοποιηθεί μέσα στην έκταση της ανθρώπινης ύπαρξης, ενώ για Σίτσιν αυτά συνέβησαν κατά τα πρώτα στάδια της πλανητικός σχηματισμός, αλλά μπήκαν στη μυθολογική λογαριασμό περάσει κάτω μέσω του εξωγήινη φυλή η οποία υποτίθεται ότι εξελίχθηκε σε Nibiru μετά αυτές οι συναντήσεις.
Ενώ το σενάριο Σίτσιν για τη δημιουργία του ηλιακού συστήματος είναι δύσκολο να συμβιβαστεί με την τρέχουσα μικρό της Γης τροχιακή εκκεντρότητα μόνο 0,0167, υποστηρικτές του Σίτσιν που υποστηρίζουν ότι αυτό θα εξηγήσει μεγάλο μέρος της ιδιόρρυθμης νωρίς τη γεωγραφία της Γης, λόγω της αποδόμησης της από την ουράνια σύγκρουση, δηλαδή, τα στερεά ηπείρους από τη μία πλευρά και ένα τεράστιο ωκεανό, από την άλλη. [ παραπομπή που απαιτείται ]
Σύμφωνα με τον πρώην βοηθό του Immanuel Velikovsky έγινε παραγωγικός κριτικός, [27] Γ. Leroy Ellenberger, [27] "[Σίτσιν αναφέρει ότι] από μια ισότιμη αρχή, η Nefilim εξελίχθηκε σε Nibiru 45 εκατομμύρια χρόνια πριν από την ανάπτυξη συγκρίσιμων στη Γη με αναμφισβήτητα πιο ευνοϊκό περιβάλλον του. Ένα τέτοιο αποτέλεσμα είναι απίθανο, να πούμε το λιγότερο, δεδομένου ότι Nibiru θα δαπανήσει πάνω από το 99% του χρόνου του πέρα από τον Πλούτωνα. εξήγηση Σίτσιν του ότι η θερμότητα από τη ραδιενεργό διάσπαση και μια παχιά ατμόσφαιρα κρατήσει Nibiru ζεστό είναι παράλογο και δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα του σκότους στο βαθύ διάστημα. Επίσης ανεξήγητο είναι πώς η Nefilim, που εξελίχθηκε πολύ Nibiru μετά έφτασε, δεν ήξερε τι συνέβη όταν Nibiru εγγράφηκαν για πρώτη φορά το ηλιακό σύστημα. " [28]
Το σενάριο που περιγράφεται από τον Σίτσιν, με Nibiru επιστρέφει στο εσωτερικό του ηλιακού συστήματος τακτικά κάθε 3.600 χρόνια πριν,
. . . συνεπάγεται μια τροχιά με έναν ημι-βασικό άξονα των 235 αστρονομικές μονάδες , που εκτείνεται από τη ζώνη των αστεροειδών έως δώδεκα φορές πιο πέρα από τον ήλιο από τον Πλούτωνα. Στοιχειώδης θεωρία διαταραχών δείχνει ότι, υπό τις πλέον ευνοϊκές συνθήκες για την αποφυγή στενές επαφές με άλλους πλανήτες, όχι το σώμα με μια τέτοια εκκεντρική τροχιά θα κρατήσει την ίδια περίοδο για δύο διαδοχικά περάσματα. Εντός δώδεκα τροχιές το αντικείμενο είτε θα αποβάλλεται ή να μετατραπεί σε σύντομο χρονικό διάστημα αντικείμενο. Έτσι, η αναζήτηση απέτυχε για μια μετα-Πλούτωνα πλανήτη από TC Van Flandern , των ΗΠΑ Ναυτικό Παρατηρητήριο, το οποίο χρησιμοποιεί Σίτσιν να ενισχύσει τη διατριβή του, δεν είναι καθόλου υποστήριξη. [28]
Σίτσιν στην «περίπτωση των ξένων γονιδίων του Αδάμ» [29] αναφέρει ότι 223 μοναδικά γονίδια που βρέθηκαν από την Κοινοπραξία του Ανθρώπου γονιδιώματος είναι χωρίς τις απαιτούμενες προκατόχους την γονιδιωματικής εξελικτικό δέντρο. Αργότερα, οι ερευνητές έχουν υποστηρίξει ότι το συμπέρασμα από το Ανθρώπινο Γονιδίωμα κοινοπραξία αλληλουχίας δεν μπορεί να εξαχθεί εξαιτίας της έλλειψης μιας ολοκληρωμένης βάσης δεδομένων για τη σύγκριση γονίδιο. Μια ανάλυση από Salzberg ταυτοποιήσει 40 γονίδια δυναμικό πλευρικά μεταφερθεί στο γονιδίωμα από προκαρυωτικοί οργανισμοί. Salzberg υποστηρίζει επίσης ότι η απώλεια του γονιδίου σε συνδυασμό με τις επιπτώσεις του μεγέθους του δείγματος και εξελικτική διακύμανση της συναλλαγματικής παρέχουν μια εναλλακτική λύση, βιολογικά πιο εύλογη εξήγηση.
κυριολεξία του μύθου
Ο Peter James , συν-συγγραφέας του αμφιλεγόμενου βιβλίου αιώνες του σκοταδιού, [31] έχει επικριθεί τόσο για Σίτσιν αγνοώντας τον κόσμο έξω από τη Μεσοποταμία και πιο συγκεκριμένα για παρεξήγηση Βαβυλώνας λογοτεχνία:
Χρησιμοποιεί το Έπος της Δημιουργίας Enuma Elish ως βάση για του κοσμογονία , τον προσδιορισμό του νεαρού θεού Μαρντούκ, που ανατρέπει την παλαιότερη καθεστώς των θεών και δημιουργεί τη Γη, όπως το άγνωστο "Δωδέκατη Planet". Για να κάνει ό, τι ερμηνεύει τη βαβυλώνια θεογονία ως πραγματικό λογαριασμό της γέννησης των άλλων "έντεκα" πλανήτες. Τα ονόματα Βαβυλώνας για τους πλανήτες έχουν αποδείξει πέρα από μια σκιά μιας αμφιβολίας- Ιστάρ ήταν η θεότητα της Αφροδίτης, Νεργκάλ του Άρη και του Δία Μαρντούκ και επιβεβαιώνεται από τις εκατοντάδες των αστρονομικών / αστρολογικών πίνακες και πραγματείες πάνω σε πήλινες πινακίδες και παπύρους από την ελληνιστική περίοδο. Σίτσιν χαρούμενα αγνοεί όλα αυτά και αποδίδει αδικαιολόγητη πλανητικό ταυτότητες στους θεούς που αναφέρονται στην Θεογονία. Για παράδειγμα, Apsu , πιστοποιείται ως ο θεός των υδάτων τους αρχέγονους, γίνεται, όλων των πραγμάτων, τον Ήλιο! Έα , όπως ταιριάζει Σίτσιν, είναι μερικές φορές πλανήτη Ποσειδώνα και μερικές φορές έναν αστροναύτη. Και η ταυτότητα της Ιστάρ και τον πλανήτη Αφροδίτη, ένα κεντρικό χαρακτηριστικό της θρησκείας της Μεσοποταμίας, δεν αναφέρεται πουθενά στο βιβλίο-αντί Σίτσιν αυθαίρετα αναθέτει στην Αφροδίτη άλλη θεότητα από Enuma Elish, Ιστάρ και αποθεματικά για έναν ρόλο ως γυναίκα αστροναύτης.
William Irwin Thompson σχόλια σχετικά με αυτό που αποκαλεί «κυριολεξία» του Σίτσιν:
Τι βλέπει Σίτσιν είναι ό, τι χρειάζεται για την υπόθεση του. Έτσι, ποσοστό 15 στη σελίδα 40 είναι ακτινοθεραπεία, και ποσοστό 71 στη σελίδα 136 είναι ένας θεός μέσα σε ένα πύραυλο σε σχήμα θάλαμο. Αν αυτά είναι θεοί, γιατί είναι αυτοί που έχουν κολλήσει με ταινία φθηνή τεχνολογία μας B πυραύλων, μικρόφωνα, χώρος-κοστούμια, και η ακτινοθεραπεία; Αν είναι θεοί, τότε γιατί δεν μπορούν να έχουν κάποια αληθινά θεία, την τεχνολογία, όπως intradimensional ταξίδια σκουλήκι-τρύπα, αντιβαρύτητας, αστροφεγγιά πρόωσης, ή μαύρη τρύπα rematerializations αναπήδηση; Σίτσιν έχει κατασκευάσει ό, τι φαίνεται να είναι πειστικό επιχείρημα, αλλά όταν παίρνει κοντά στο ενιαίο εικόνες πάνω σε αρχαία χάπια, πέφτει και πάλι στην κυριολεξία του "Εδώ είναι μια εικόνα των θεών σε πυραύλους." Ξαφνικά, αρχαία Σουμερία γίνεται να μοιάζει με την ταινία που για Φεγγάρι προορισμού . Potboiler Erich Von Daniken σημειώνουν άρματα των Θεών; έχει το ίδιο πρόβλημα. Η πεδιάδα της Νάζκα στο Περού έχει μετατραπεί σε ένα παγκόσμιο πόλεμο ΙΙ λουρίδα προσγείωσης. Οι θεοί μπορούν να διασχίσουν το γαλαξιακό αποστάσεις, αλλά από τη στιγμή που θα φτάσετε στο Περού, τα διαστημόπλοια τους φαντάζονταν ως Παγκόσμιο Πόλεμο θέσεις εργασίας στήριγμα που χρειάζεται ένα τεράστιο διάδρομο προσγείωσης. Αυτό literalization της φαντασίας δεν έχει κανένα νόημα, αλλά κάθε φορά που δεν, ακούς Σίτσιν λένε "Δεν μπορεί να υπάρξει καμία αμφιβολία, αλλά ...
Σίτσιν του «πλανητική σύγκρουση" είναι η άποψη επιφανειακά μοιάζει με μια θεωρία η σύγχρονη αστρονόμοι , ο γίγαντας θεωρία των επιπτώσεων της Σελήνης του σχηματισμού περίπου 4,5 δισεκατομμύρια χρόνια πριν από έναν οργανισμό που επηρεάζουν με τη νεόκοπη Γη. Ωστόσο, η προτεινόμενη σειρά Σίτσιν των απατεώνων πλανητικών συγκρούσεων διαφέρουν και στις δύο λεπτομέρειες και χρονοδιάγραμμα. Όπως και με Immanuel Velikovsky του νωρίτερα Κόσμοι σε Σύγκρουση διατριβή, Σίτσιν ισχυρίζεται ότι έχει βρει στοιχεία της αρχαίας ανθρώπινης γνώσης των απατεώνων ουράνιων κινήσεων σε μια ποικιλία των μυθολογικών λογαριασμών. Σε περίπτωση Velikovsky του, αυτές οι συγκρούσεις διαπλανητικό έπρεπε να έχουν πραγματοποιηθεί μέσα στην έκταση της ανθρώπινης ύπαρξης, ενώ για Σίτσιν αυτά συνέβησαν κατά τα πρώτα στάδια της πλανητικός σχηματισμός, αλλά μπήκαν στη μυθολογική λογαριασμό περάσει κάτω μέσω του εξωγήινη φυλή η οποία υποτίθεται ότι εξελίχθηκε σε Nibiru μετά αυτές οι συναντήσεις.
Ενώ το σενάριο Σίτσιν για τη δημιουργία του ηλιακού συστήματος είναι δύσκολο να συμβιβαστεί με την τρέχουσα μικρό της Γης τροχιακή εκκεντρότητα μόνο 0,0167, υποστηρικτές του Σίτσιν που υποστηρίζουν ότι αυτό θα εξηγήσει μεγάλο μέρος της ιδιόρρυθμης νωρίς τη γεωγραφία της Γης, λόγω της αποδόμησης της από την ουράνια σύγκρουση, δηλαδή, τα στερεά ηπείρους από τη μία πλευρά και ένα τεράστιο ωκεανό, από την άλλη. [ παραπομπή που απαιτείται ]
Σύμφωνα με τον πρώην βοηθό του Immanuel Velikovsky έγινε παραγωγικός κριτικός, [27] Γ. Leroy Ellenberger, [27] "[Σίτσιν αναφέρει ότι] από μια ισότιμη αρχή, η Nefilim εξελίχθηκε σε Nibiru 45 εκατομμύρια χρόνια πριν από την ανάπτυξη συγκρίσιμων στη Γη με αναμφισβήτητα πιο ευνοϊκό περιβάλλον του. Ένα τέτοιο αποτέλεσμα είναι απίθανο, να πούμε το λιγότερο, δεδομένου ότι Nibiru θα δαπανήσει πάνω από το 99% του χρόνου του πέρα από τον Πλούτωνα. εξήγηση Σίτσιν του ότι η θερμότητα από τη ραδιενεργό διάσπαση και μια παχιά ατμόσφαιρα κρατήσει Nibiru ζεστό είναι παράλογο και δεν αντιμετωπίζει το πρόβλημα του σκότους στο βαθύ διάστημα. Επίσης ανεξήγητο είναι πώς η Nefilim, που εξελίχθηκε πολύ Nibiru μετά έφτασε, δεν ήξερε τι συνέβη όταν Nibiru εγγράφηκαν για πρώτη φορά το ηλιακό σύστημα. " [28]
Το σενάριο που περιγράφεται από τον Σίτσιν, με Nibiru επιστρέφει στο εσωτερικό του ηλιακού συστήματος τακτικά κάθε 3.600 χρόνια πριν,
. . . συνεπάγεται μια τροχιά με έναν ημι-βασικό άξονα των 235 αστρονομικές μονάδες , που εκτείνεται από τη ζώνη των αστεροειδών έως δώδεκα φορές πιο πέρα από τον ήλιο από τον Πλούτωνα. Στοιχειώδης θεωρία διαταραχών δείχνει ότι, υπό τις πλέον ευνοϊκές συνθήκες για την αποφυγή στενές επαφές με άλλους πλανήτες, όχι το σώμα με μια τέτοια εκκεντρική τροχιά θα κρατήσει την ίδια περίοδο για δύο διαδοχικά περάσματα. Εντός δώδεκα τροχιές το αντικείμενο είτε θα αποβάλλεται ή να μετατραπεί σε σύντομο χρονικό διάστημα αντικείμενο. Έτσι, η αναζήτηση απέτυχε για μια μετα-Πλούτωνα πλανήτη από TC Van Flandern , των ΗΠΑ Ναυτικό Παρατηρητήριο, το οποίο χρησιμοποιεί Σίτσιν να ενισχύσει τη διατριβή του, δεν είναι καθόλου υποστήριξη. [28]
Σίτσιν στην «περίπτωση των ξένων γονιδίων του Αδάμ» [29] αναφέρει ότι 223 μοναδικά γονίδια που βρέθηκαν από την Κοινοπραξία του Ανθρώπου γονιδιώματος είναι χωρίς τις απαιτούμενες προκατόχους την γονιδιωματικής εξελικτικό δέντρο. Αργότερα, οι ερευνητές έχουν υποστηρίξει ότι το συμπέρασμα από το Ανθρώπινο Γονιδίωμα κοινοπραξία αλληλουχίας δεν μπορεί να εξαχθεί εξαιτίας της έλλειψης μιας ολοκληρωμένης βάσης δεδομένων για τη σύγκριση γονίδιο. Μια ανάλυση από Salzberg ταυτοποιήσει 40 γονίδια δυναμικό πλευρικά μεταφερθεί στο γονιδίωμα από προκαρυωτικοί οργανισμοί. Salzberg υποστηρίζει επίσης ότι η απώλεια του γονιδίου σε συνδυασμό με τις επιπτώσεις του μεγέθους του δείγματος και εξελικτική διακύμανση της συναλλαγματικής παρέχουν μια εναλλακτική λύση, βιολογικά πιο εύλογη εξήγηση.
κυριολεξία του μύθου
Ο Peter James , συν-συγγραφέας του αμφιλεγόμενου βιβλίου αιώνες του σκοταδιού, [31] έχει επικριθεί τόσο για Σίτσιν αγνοώντας τον κόσμο έξω από τη Μεσοποταμία και πιο συγκεκριμένα για παρεξήγηση Βαβυλώνας λογοτεχνία:
Χρησιμοποιεί το Έπος της Δημιουργίας Enuma Elish ως βάση για του κοσμογονία , τον προσδιορισμό του νεαρού θεού Μαρντούκ, που ανατρέπει την παλαιότερη καθεστώς των θεών και δημιουργεί τη Γη, όπως το άγνωστο "Δωδέκατη Planet". Για να κάνει ό, τι ερμηνεύει τη βαβυλώνια θεογονία ως πραγματικό λογαριασμό της γέννησης των άλλων "έντεκα" πλανήτες. Τα ονόματα Βαβυλώνας για τους πλανήτες έχουν αποδείξει πέρα από μια σκιά μιας αμφιβολίας- Ιστάρ ήταν η θεότητα της Αφροδίτης, Νεργκάλ του Άρη και του Δία Μαρντούκ και επιβεβαιώνεται από τις εκατοντάδες των αστρονομικών / αστρολογικών πίνακες και πραγματείες πάνω σε πήλινες πινακίδες και παπύρους από την ελληνιστική περίοδο. Σίτσιν χαρούμενα αγνοεί όλα αυτά και αποδίδει αδικαιολόγητη πλανητικό ταυτότητες στους θεούς που αναφέρονται στην Θεογονία. Για παράδειγμα, Apsu , πιστοποιείται ως ο θεός των υδάτων τους αρχέγονους, γίνεται, όλων των πραγμάτων, τον Ήλιο! Έα , όπως ταιριάζει Σίτσιν, είναι μερικές φορές πλανήτη Ποσειδώνα και μερικές φορές έναν αστροναύτη. Και η ταυτότητα της Ιστάρ και τον πλανήτη Αφροδίτη, ένα κεντρικό χαρακτηριστικό της θρησκείας της Μεσοποταμίας, δεν αναφέρεται πουθενά στο βιβλίο-αντί Σίτσιν αυθαίρετα αναθέτει στην Αφροδίτη άλλη θεότητα από Enuma Elish, Ιστάρ και αποθεματικά για έναν ρόλο ως γυναίκα αστροναύτης.
William Irwin Thompson σχόλια σχετικά με αυτό που αποκαλεί «κυριολεξία» του Σίτσιν:
Τι βλέπει Σίτσιν είναι ό, τι χρειάζεται για την υπόθεση του. Έτσι, ποσοστό 15 στη σελίδα 40 είναι ακτινοθεραπεία, και ποσοστό 71 στη σελίδα 136 είναι ένας θεός μέσα σε ένα πύραυλο σε σχήμα θάλαμο. Αν αυτά είναι θεοί, γιατί είναι αυτοί που έχουν κολλήσει με ταινία φθηνή τεχνολογία μας B πυραύλων, μικρόφωνα, χώρος-κοστούμια, και η ακτινοθεραπεία; Αν είναι θεοί, τότε γιατί δεν μπορούν να έχουν κάποια αληθινά θεία, την τεχνολογία, όπως intradimensional ταξίδια σκουλήκι-τρύπα, αντιβαρύτητας, αστροφεγγιά πρόωσης, ή μαύρη τρύπα rematerializations αναπήδηση; Σίτσιν έχει κατασκευάσει ό, τι φαίνεται να είναι πειστικό επιχείρημα, αλλά όταν παίρνει κοντά στο ενιαίο εικόνες πάνω σε αρχαία χάπια, πέφτει και πάλι στην κυριολεξία του "Εδώ είναι μια εικόνα των θεών σε πυραύλους." Ξαφνικά, αρχαία Σουμερία γίνεται να μοιάζει με την ταινία που για Φεγγάρι προορισμού . Potboiler Erich Von Daniken σημειώνουν άρματα των Θεών; έχει το ίδιο πρόβλημα. Η πεδιάδα της Νάζκα στο Περού έχει μετατραπεί σε ένα παγκόσμιο πόλεμο ΙΙ λουρίδα προσγείωσης. Οι θεοί μπορούν να διασχίσουν το γαλαξιακό αποστάσεις, αλλά από τη στιγμή που θα φτάσετε στο Περού, τα διαστημόπλοια τους φαντάζονταν ως Παγκόσμιο Πόλεμο θέσεις εργασίας στήριγμα που χρειάζεται ένα τεράστιο διάδρομο προσγείωσης. Αυτό literalization της φαντασίας δεν έχει κανένα νόημα, αλλά κάθε φορά που δεν, ακούς Σίτσιν λένε "Δεν μπορεί να υπάρξει καμία αμφιβολία, αλλά ...
http://en.wikipedia.org/wiki/Zecharia_Sitchin
http://translate.google.gr/translate?hl=el&sl=en&u=http://en.wikipedia.org/wiki/Zecharia_Sitchin&prev=/search%3Fq%3D%25CE%25B6%25CE%25B1%25CF%2587%25CE%25B1%25CF%2581%25CE%25B9%25CE%25B1%25CF%2582%2B%25CF%2583%25CE%25B9%25CF%2584%25CF%2583%25CE%25B9%25CE%25BD%2B%25CE%25B2%25CE%25B9%25CE%25BA%25CE%25B9%25CF%2580%25CE%25B1%25CE%25B9%25CE%25B4%25CE%25B5%25CE%25B9%25CE%25B1%26hl%3Del%26client%3Dfirefox-a%26hs%3Dzyn%26sa%3DX%26rls%3Dorg.mozilla:el:official%26biw%3D926%26bih%3D605%26prmd%3Dimvnso&sa=X&ei=-RwmUJWdOcf34QTwsICICw&ved=0CEoQ7gEwAA
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου