Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

~ * ΑΝ ΤΥΧΕΙ ..... * ~








Όλα τα βάθη μέτρησα,
τα μήκη και τα πλάτη,
όλα κι απ 'αυτά σου άφησα,
σε ένα τους, σημάδι .........


Σαν θυμηθείς, και σαν το βρείς,
πίσω να μου το φέρεις,
θα αναγνωρισεις τη φωνή,
τη λάμψη μες τα μάτια ...........






Και σαν θα δεις και θυμηθείς,
τα υπόλοιπα κομμάτια,
του το δρόμο πάρ ' του γυρισμού,
κι έχε ανοιχτά τα μάτια ..............


Στου κόσμου τους ωκεανούς,
σειρήνες βγήκαν πια πολλές,
κι όλες φωνάζουν και καλούν,
για να βρεθείς κοντά τους .......






Μα αν τύχει κι εσύ,
εκεί πας τώρα,
μη γελαστείς παρακαλώ,
μη τύχει και το δώσεις ............


Το δρόμο βρές ξανά εδώ,
και γύρνα πάλι πίσω,
δεν έχω περιθώρια,
 καρδιά μου να σ 'αφήσω................








3 σχόλια:

  1. Καλημερα Μυρσινη...Καλη μουσικη επιλογη
    Κρατω τα παρακατω λογια...
    Το δρόμο βρές ξανά εδώ,
    και γύρνα πάλι πίσω,
    δεν έχω περιθώρια,
    καρδιά μου να σ' αφήσω................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΙΚΟ ΜΟΥ...
    ΑΝ ΠΟΤΕ ΤΥΧΕΙ....ΚΙ ΕΡΘΕΙΣ...

    http://www.youtube.com/watch?v=7rkgm1yGgbM

    ΑπάντησηΔιαγραφή