Κυριακή 7 Νοεμβρίου 2010

~ * ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΜΑΣ ???.........* ~






Αν δεν είμαστε ικανοί ,να μην μπορούμε να πάρουμε ούτε κάν τη ψήφο στα χέρια μας.......
τότε αναρωτιέμαι ....γιατί πράγμα είμαστε πραγματικά ικανοί???.......
Για τίποτα??.......
Ε.... τότε μάλλον ....είμαστε άξιοι της μοίρας μας.....οπότε λοιπόν γιατί φωνάζουμε???............




Ξαναβάζω μια πιο παλιά μου ανάρτηση .......μπάς και.......αλλά δε το βλέπω........








Map Of My Quiz o.O Pictures, Images and Photos







Στα 566.000 λέει άτομα ανέρχεται η ανεργία για το μήνα Ιούνιο. Και ο αριθμός αυτός λέει πάλι , παρουσιάζει μικρή μείωση κατά 1.03% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα. Οι επιδοτούμενοι άνεργοι τους 177.443 ,οι οποίοι …λέει ξανά….. εμφανίζονται κατά 14.69% ( 30.549 άτομα)  σε σχέση με το Μάιο το 2010…..
   Αυξήθηκαν οι αναγγελίες προσλήψεων σε 17.576 % ….αυξημένες λέει κατά + 3.5% σχετικά με τον Ιούνιο του 2009 , και…. και… και…. και…. και πάει λέγοντας !!….


Ήδη από τον Απρίλιο είμαι ταμείο ανεργίας , δουλειά δεν υπάρχει πουθενά και οι απολύσεις πέφτουν βροχή…. ο κάθε ένας προσπαθεί να εκμεταλλευτεί όπως μπορεί την κατάσταση σε βάρος του άλλου ….και ο κόσμος έχει αρχίσει ήδη και πεινάει…. πονάει …. ζορίζετε…. και με τις βλακείες αυτές που ακούει σε τηλεόραση και ραδιόφωνο…… κάνει υπομονή μπας και αλλάξει κάτι….. κάτι που θα μπορέσει να δώσει ζωή ξανά σε ετούτο τον έρμο τον τόπο…. όμως εγώ δεν βλέπω…  κάτι!…
Αλλά δεν βλέπω και κανέναν τους να κάνει και τίποτα να το αλλάξει αυτό!!..
566.804 , είναι τα άτομα που γράφτηκαν στον ΟΑΕΔ… βάλε τώρα εκείνα που έχουν απολυθεί και δεν μπόρεσαν να τους γράψουν…. βάλε εκείνους που ξεκίνησαν δουλειά και πριν το μήνα απολύθηκαν ,οπότε χάνουν κάθε δικαίωμα εγράφης …. βάλε τώρα τα άτομα των οποίων  το ταμείο τους έληξε πριν τον Μάιο – Ιούνιο ( ή αυτοί οι άνθρωποι δεν μετράνε σαν δυναμικό η άνεργοι ετούτου του τόπου? )….. βάλε …βάλε…. βάλε… βάλε…. άντε βάλε και λίγο ακόμα για να δούμε πόσο κάτω είμαστε!!!….
“ Κάτω …. κάτω και ποιο κάτω και πολύ πιο παρακάτω……. “….λέει ένα λαϊκό μας τραγούδι ……. ΕΩΣ ΠΟΤΕ ΟΜΩΣ ??????

ΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!…Βάλε και τα άτομα τα οποία δουλεύουν και δεν κολλιούνται  τα ένσημα και δεν έχουν τίποτα …οπότε για να κρατήσουν αυτό που έχουν , δουλεύουν διπλάσιες ώρες , παράγουν περισσότερο …. και όταν έρθει η ώρα τους για να απολυθούν …….. δεν παίρνουν τίποτα ….φυσικά!….

     Αν και έχω σιχαθεί την τηλεόραση και δεν πολυβλέπω…… μόνο και μόνο για αυτά που βλέπω για τους πολιτικούς και όλους τους άλλους ….. που στην τελική , ότι μα ότι κι αν γίνει , ο κάθε ένας από αυτούς είναι βολεμένος όπως και τα παιδιά τους …ως δεν ξέρω και γω πιας γενιάς…..  Και καλά κάνουν ………….. ΟΜΩΣ…… ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ…. ΕΣΥ….. που είσαι βολεμένος να έρθεις και να μου πεις εμένα που έχω τρία παιδιά ,  πληρώνω τους φόρους μου … τους όποιους φόρους μου…. Που είμαι χωρισμένη και χωρίς να παίρνω διατροφή η οτιδήποτε άλλο ( εκτός από το επίδομα των πολυτέκνων 250 ευρω…. Α ! είμαι πλούσια ,… κόσμε ένας – ένας στην ουρά μοιράζω όλοι θα πάρετε….. συν το ταμείο ανεργίας 545 ευρώ)……. ΟΤΙ …ΕΓΩ….ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΕΓΩ ΑΠΟ ΜΑΣ…………..ΟΤΙ …ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΦΙΞΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΖΩΝΑΡΙ!!!!……….
ΑΠΟ ΠΟΥ …….ΚΙ ΩΣ ΠΟΥ ??????????????

Και γιατί στην τελική να το κάνω εγώ και όχι …ΕΣΥ????…..Εγώ με 900 ευρώ τα έφερνα βόλτα και έρχεσαι εσύ με τις βίλες ,τα αυτοκίνητα …τα ….τα ….τα …. τα…. Να μου πεις τι??? πως δεν θα έχω δουλειά ???στην τελική πάλι κανείς μας δεν ζητιάνεψε και ότι μας δόθηκε το αποκτήσαμε με τον ιδρώτα μας και όχι διαφορετικά!….
Εσύ λοιπόν και τα παιδιά σου …. και ο οποιοσδήποτε εσύ ,…πάτε διακόπες και κάνετε ότι θέλετε κάθε χρόνο είς βάρος μας ….τα δικά μου φέτος αξιώθηκαν να πάνε και ευχαριστώ πάρα πολύ γι’αύτο…. πράγμα το οποίο σημαίνει πως δεν υπήρχε η δυνατότατα να πάνε!…Και έρχεσαι εσύ να μου πείς τι???  
Βάλτε λοιπόν κάτω και δέστε τι γίνετε πριν να είναι πολύ αργά για όλους μας….
Βοηθήστε τον κόσμο να μπορέσει να σταθεί στα πόδια του ,… ώστε έτσι με τη σειρά του να μπορέσει κι εκείνος να βοηθήσει τον έρμο ετούτο τόπο… που αυτή τη στιγμή  πονάει… αγκομαχά ….και εσείς έχετε βουλώσει τα αυτιά και τα μάτια σας ……
Μάθετε επιτέλους και εσείς να ζείτε με 1000…. 1500 η με 2000 στην τελική όπως οι περισσότεροι … γιατί είναι και άτομα που ζούν και με 300… 400…. 500… και δεν παραπονέθηκαν…. Εως τώρα!!!……….

Μάθετε λοιπόν κι εσείς να ζείτε έτσι και μετά  ελάτε να μας πείτε να σφίξουμε το ζωνάρι ………. ελάτε να μας πείτε ότι θα ακριβύνει το ψωμί η το γάλα των παιδιών …. ελάτε να μας πείτε ότι θα ανέβουν κι άλλο στα ύψη…. τα είδη πρώτης ανάγκης ,….. ελάτε να μας πείτε…. Αλλά τι να μας πείτε κι εσείς στην τελική ????

Μια νύχτα απ’τη δική μας …. ολόκληρη ζωή
σας !!!……




Πως το λέει ο ποιητής ……………

Χαρά στον Έλληνα που ελληνοξεχνά
και στο Σικάγο μέσα ζει στη λευτεριά
εκείνος που δεν ξέρει και δεν αγαπά
σάμπως φταις κι εσύ καημένη
και στην Αθήνα μέσα ζει στη ξενιτιά
Αχ Ελλάδα σ’ αγαπώ
και βαθιά σ’ ευχαριστώ
γιατί μ’ έμαθες και ξέρω
ν’ ανασαίνω όπου βρεθώ
να πεθαίνω όπου πατώ
και να μην σε υποφέρω
Αχ Ελλάδα θα στο πω
πριν λαλήσεις πετεινό
δεκατρείς φορές μ’ αρνιέσαι
μ’ εκβιάζεις μου κολλάς
σαν το νόθο με πετάς
μα κι απάνω μου κρεμιέσαι
Η πιο γλυκιά πατρίδα
είναι η καρδιά
Οδυσσέα γύρνα κοντά μου
που τ’ άγια χώματα της
πόνος και χαρά
Κάθε ένας είναι ένας
που σύνορο πονά
κι εγώ είμαι ένας κανένας
που σας σεργιανά
Αχ Ελλάδα σ’ αγαπώ
και βαθιά σ’ ευχαριστώ
γιατί μ’ έμαθες και ξέρω
ν’ ανασαίνω όπου βρεθώ
να πεθαίνω όπου πατώ
και να μην σε υποφέρω
Αχ Ελλάδα θα στο πω
πριν λαλήσεις πετεινό
δεκατρείς φορές μ’ αρνιέσαι
μ’ εκβιάζεις μου κολλάς
σαν το νόθο με πετάς
μα κι απάνω μου κρεμιέσαι




Δε μπορεί........δε μπορεί..............

ΕΩΣ ΠΟΤΕ ???...............

1 σχόλιο: